Välkommen!

Möhippa

Publicerad 2008-06-28 14:57:31 i Allmänt

28 juni 2008 - 14.14

Shiiit alltså sikken jävla lyckad kväll/natt de var igår...
Inte haft så skoj på länge..

Vi hade alltså möhippa för Jessica igår som ska gifta sig om två veckor :D
Satan så skoj vi hade de haha.. lååångt över förväntan...

Therese, Therese, Therese o Jessica var de som var ute:P haha.. för o gör de enklare bestämde vi oss för:
Therese, Tess, Tekå o Jessica :D
Såfick de bli...

Började med att jag tog bussen in till Kalmar för o åka till Tekå..
Tråkig resa men kändes so den gick oehört snabbt så de var lugnt.. väl framme så möter jag en sönderstressad Tekå som springer fram o tillbaka o sminkar sig på typ två minuter haha..
träffade även hennes pojkvän o hälsade på honom såklart.. sen skulle vi tydligen iväg direkt..
så vi gick ut o mötte Tess o hennes pojkvän o en kille till... dom skulle ha svensexa för Hampus så vi åkte me dom till Jessica..

Väl framme på stan i Kalmar så fick vi stå o vänta på att dom skulle kidnappa Hampus först..
tog några cigg o snackade skit gjorde vi.. sne var de dax.. vi skulle kidnappa Jessica.. haha..
Överraskad blev hon o vääldigt glad :D
Så vi började speka ut henne o hon fattade typ ingenting om vad vi skulle göra.. haha.. Sen när vi var klara så blev de o gå hem till Tess.. beställde pizza på vägen som vi skulle käka lite o för supa hos Tess.. haha..
här bestämde sig Tekå att vi inte orkade gå in till stan sen igen så hon ringde o bokade taxi :P  

Efter pizzan var hämtade trampade dom på som bara den.. Jessica o Tess.. haha ..
Tekå o jag gick långt bakom i vår egna takt men försökte ändå hinna med.. haha vi var helt slut sen :P
Nåja.. till slut kom vi fram till Tess o vi gick in o börja äta o dricka.. lite cider/öl/snapps.. haha.. gotit värre..
kl bara rann iväg.. så taxin ringde o sa att han var utanför haha..
ut snabbt i taxin o åka in till stan igen..
Fick jessica till o ragga lite telefonnummer från killar.. haha.. de gick lite segt i början men sen jävla kom hon igång :D Kanske ska berätta sakerna hon skulle göra också..

1. Fick en hel vit t-shirt av oss som hon ksulle ragga namn o telefonnummer på från killar.. även tjejer gick ju bra om man ville de :P haha.. tror dock bara de blev en tjej :P
2. Fick en skylt runt halsen där de stod: Ge mig 5kr så visar ja musen.
3. Fick hon 5 kr så skulle hon dra upp kjolen o visa en mus som vi bundit i ett snöre runt hennes midja.. haha. en leksaksmus alltså :P

Hon ksulle göra detta o efter fem te efonnummer så skulle hon få en belöning.. något från baren..

Jaja nu vet ni de iaf.. efter att ha raggat lite telefonummer på stan så var kl nio o de var dax för o gå in på Harrys o bowla..
Jessica blev svin glad att vi skulle bowla.. tur var ju de :D..

SÅ aa vi bowlade helt enkelt.. i en timme.. Jessica vann.. Men vi kom fram till att det var fel på banorna för de gick asdåligt för oss alla:P
Jag lyckades till o med kasta klotet åt fel håll. alltså bakåt haha..
Tekå höll på o skratta ihjäl sig.. tyvärr fick hon inte med de på kort.. men de var en riktig tio poängare från mig haha... Jessica o Tess var i baren o inhandlade drinkar så dom missade de.. men hörde hur vi asgarvade :D
 haha.. tur man kan bjuda lite på sig ibland :P

Sen rätt vad de är så kommer Kusin Sara o Alma o ska bowla bredvid oss.. tror deras bana var bättre för de gick mkt bättre för dom.. haha.. eller kan de bero på vår alkohål?
jao jag vet inte :P

När bowlingen var över så var de dax o ragga nummer o pengar igen.. haha..
vi kom dock fram till att de blev för dyrt för oss o belöna efter var femte nummer så de blev inte så mkt mer av de..
haha.. ingen av oss e ju direkt rika om man säger så.. så hon fick istället visa musen o tjäna sina egna pengar :P
 Vo höjde de nu till 15kr för o se musen plus att man inte fick ge sitt telfonnummer om man inte betalde :P haha
haha.. men de gick bra.. vissa fattade ingenting o tyckte typ vi var dumma i huvuvdet lr nåt..
o vissa bara skrattade o gav pengar haha.. vissa gav 100 spänn för o få se.. haha..
roligt värre..
 men va fan möhippa hoppas man bara på o få vara med om en gång så.. då ska man ha skoj..
Hon fyllde förresten heeela tröjan med telefonnummer :D
inte illa pinkat..

Minglade runt lite gjorde vi.. tog lite groggar o snappsar här o där :)
Jao mkt trevligt var de iaf.. haha..
själv kom jag igång typ frammåt tolv.. haha.. då jävlar var gammla Therese tillbaka.. haha.. suuupa o inte sluta typ :P Blev massor med snappsar haha.. fast en halv snapps o vipps så var man på lyset.. haha..
man tål ju inte mkt efter magoperationen :P

Sen var kl två o de var dax o dra hem.. vi gick o mötte killarna på torget... dom som hade haft svensexan..
jag bara hälsade lite snabbt för var tvungen o kila till bussen som gick kvart över.. där skulle ajg möta Sara o Alma o ta sällskap med dom :)
haha..
Najs sällska fick man även av andra på bussen haha.. så jävla söt kille.. varför e man så feg för?..
hade nog kunnat få til når där men vad gör jag? haha jo jag sitter o snckar som vnaligt o ser inga signaler alls.. förrens efteråt när man kom hem liksom.. typiskt mej :P haha..
men de gjorde inget.. värsta e att jag inte har en blekaste aning om vad han hette.. bara vart han bor.. haha..
men skit samma..

När vi väl var framme i nybro efter en väääldigt jobbig resa eftersom jag var så jävla pissinödig så kom pappa o hämtade oss.. vi körde öven dessa killar från bussen.. haha..
sen fnär vi lämnat alla fick pappa stanna i vägkanten.. då är jag full :P
men de var nödvändigt.. sen bar de hem till mig...

O vad som hände här hemma sen får ni ikke veta:P
kan allt få vara lite nyfikna.. men najs var de iaf.. haha kan väl nämna lite då :P..
Fick besök.. rökte.. o jag tog ännu fler snappsar.. sen tar de slut :P
nu fick ni inte veta mer :D
haha...

Oj vilket långt inlägg de blev haha..
Men jag vill tacka Tekå Tess o Jessica för en underbart rolig kväll :D
Nu e therese tillbaka o jag ska bli den roliga männsiak jag var förrut.. de e ju as kul o partaya nu igen :P
haha..

Happ idag blir de o ut o käka me familjen :D
Ska bli skoj hihi... kl sex har vi bord.. sen efter det så bär de av hem till föräldrarna för modeller :P
haha.. David o jag ska väl fula oss framför kameran igen haha..
Emil me lite kanske :D

Nee nu ska jag gå o duscha..

Puss o Kram på er

På återseende!

//Tuccit.. som är lycklig o hade så jävla as ball igår :D
 O fast jag var full grät jag inte EN gång :D
 *stolt*


Jag igår innan utgång :) Fler bilde rpå mig hittar ni i min bilddagbok från igår..
tyvärr tog batteriet slut oi min kamera så kunde ej ta några bilder..
men Tekå o Tess har massor så de kommer väl så småningom :D

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-06-28 16:04:32

Ni verkar ha haft fantastiskt kul igår kväll.

Det behövde du verkligen :)

Skit snygg bild...din fotohollic hihi



kväll ska vi förhoppningsvis fotas mer :)



kram david

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-28 20:45:24

härligt höra du hade skoj då:)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-29 12:07:21

mjo visst e de härlit o höra att jag hade skoj:) trodde inte jag kunde ha så skoj längre men de gick :D hihi.. kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-06-29 12:11:27

Jao vi hade de fantastiskt kul :D weeii.. aa jag behövde det.. man levde upp lite på nått sätt igen :) känns bra..



tack hih ie rätt nöjd själv me den bilden.. haha på den ser man ju nästan bra ut :P asg



Mjo de blev ju inge fotandes igår.. tyvätr..



Kram på dej

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-29 13:05:32

Godmorgon!

haha det va mycke o svara på:) hinner inte svara på alla kommentarerna men...

ehm hum ska vi se om mitt minne med mig då...

för det första, JOOOJOMENSAN du får låna henne vetu, jag skickar henne med paket på posten på måndag!



o e jag inte lite väl koko altså som gick dit på en lördag:( ?! haha.jag borde ha almenackor över hela lägenheten så jag inte tappar koll på dagarna!

men idag e det söndag vet ja....:P



aaa jag blev me helt rörd när jag såg det:) haha jo inte många killar e så fina , han e kankse tjej? haha nej jag skoja... han e så jävla kille man kan bli...o uuunderbar:)



mm det va jätteskoj att du hade så kul!

synd du inte bor närmare då hade vi kunna gått ut o vart galna ihop, haha tror vi kunnat haft rätt kul faktiskt



kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-29 23:08:29

God kväll :)

haha aa vist var de en del o svara på ler.. näe du ehöver ej svara på alla kommnetarer haha.. men eftersom jag själv älskar o få mass akommentarer så kommneterar jag de jag läser också :)

OKeey de låter bra.. då e hon här på tisdag då;)



haha aa du borde ha allemnackor.. skratt.. alla gör vi el ibland :;D



förstår verkligen att du blev rörd.. haha de skulle jag me bli:D de e kul du hittat nån som e så underbar.. du förtjänar de :)



mjo de var ritkigt gutt o ha de så skoj ler.. mjo de e synd jag ej bor nämre faktiskt.. tror också vi skulle kunnat ha sket skoj tillsammans :D Du verkar ju så sjukt go...



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela