Välkommen!

Nu så..

Publicerad 2008-07-01 00:39:33 i Allmänt

1 Juli 2008 - 00.37

Nu e de iaf första juli.. ås nu kan ingen säga nåt annat :P haha kl e ju faktiskt efter tolv..
tänker inte bli långvarig här inte..
har så ont i skallen så kan knappt se..
skulle bara säga att jag lagt upp massa nya bilder på bilddagboken nu :D sen igår då.. :D weeiii så fint ;)
Kommer tillbaka o skriver mer imon tror jag

På återseende!
//TucciT



En av alla bilder :) för o se fler o roligare bilder gå in på:
http://tuccit.bilddagboken.se/p/main.html
men glöm inte o kommentera.. annars lir jag sur :P

Kommentarer

Postat av: Rickard

Publicerad 2008-07-01 03:49:56

Jo jag ville att vi skulle träffas å prata ja.. Känns lite som du får det att låta som något annat nu therese.

Postat av: Svar till Rickard

Publicerad 2008-07-01 07:50:31

Jag har inte sagt annat än att du vill träffas o prata! Jo ok du ville bevisa ngt också men de har du kanske glömt. Men nu lät de inte lika spec som när du skrev till mig hela kvällen igår..

Postat av: David

Publicerad 2008-07-01 18:08:23

Visst e vi snygga på kortet :)

Det blev ju jätte fint hoppas vi kan ta nya en annan dag :)



Ha det gott kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-01 19:03:36

Javisst e vi snygga :) haha...

aaa vi får ta mer kort nån annan gång.. sj'älvklart..

när jag kommer til lstlhm ska vi ta mass akort på allt vi gör :D hehe



Kram.. en tgherese som e förbannad just nu :@ men inte på dej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela