Välkommen!

Nu så...

Publicerad 2008-06-03 17:34:01 i Allmänt

3 Juni 2008 - 17.28

Nu så e man hemma igen... eller kom hem för ett bra tag sen..
suttit ute på balkongen o gassat ett bra tag nu.. härligt värre..
men nästan lite för varmt...

Suttit o snackat me en person på msn.. trevligt värre..
även om vi typ endast snackat problem o om att killar e idioter typ :P
men som sagt trevligt ändå haha..
ska inte nämna några namn så de blir liv :P
Alltid skönt o snacka av sig lite iaf.. med nån som kan förstå...

snart kommer mammsen o vi ska åka o handla, måste ha hem lite mjölk o så ni vet :P

Har väl egetnligen inget seriöst o skriva men skirver ändå :P har ju inge o göra ju...

Nån som har nåt förslag på vad man kan laga för mat idag?
funderar nästan på stuvade makaroner o köttbullar?
hehe blev sugen på de.. får kanske ta o köpa hem grejjer till de :)
Kan ju göra mat o äta när bror kommer hem ikväll kanske`? '
äsch får se..

Mina tankar dom bara snurrar o snurrar.. hur ska jag öra med mitt liv? vad vill jag? Vad förtjänar jag?

Mailat till chefen o sjukanmält mig imon o på torsdag också.. hmm..
men helgen ska jag föröska orka med o jobba..

Nee ta o skriva inköpslista kanske...

Ha de gott

Puss o Kram

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-03 20:11:49

haha :D inte köttbullar det e inte gott, du skulle tagit lasagne lr nåt om det ska va pasta, eller pastasallad!...va blev det då?:O

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-03 20:17:12

Haha, du e för rolig du.. köttbullar e visst gott :P ibland så kan de va gott iaf :) hihi.. men nu ksulle jag ju ha stuvade makaroner, dåkan man ju inte ha lasagne lr pastasallad :P skratt.. men de blev inge sånt alls haha.. blev nypotatis gräddfil o gräslök o sill :P så blev inte ens i närheten :P

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-03 21:05:04

haha nej d e sant:D d går ju inte me stuvat:O

OOOH men d lät nästan goare d:D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-03 21:15:57

haha nya kommnuities detta eller? :P lite fel stavat de där men sket samma :P mjo de var ritkigt ritkigt gott faktsitk :) ler.. o sen färska jordgubbar.. riktig sommar mat idag :)

Postat av: Josse

Publicerad 2008-06-03 21:49:06

Varför lägger du ner tid på honom då? :)

Postat av: Svar till Josse

Publicerad 2008-06-03 21:58:51

För att jag älskar honom?

Postat av: Josse

Publicerad 2008-06-04 21:06:36

Varför gör du det? Dum fråga, men han verkar ju bara såra dig?

Postat av: Svar till Josse

Publicerad 2008-06-06 10:58:41

Jadu.. förmodligen för de inte e så lätt o bara sluta älska nån sådär..

Postat av: Moa

Publicerad 2008-06-06 14:56:22

Vill du inte plugga eller nått sånt då??

Potatis e för övrigt asgott! =oP

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-06-06 19:47:53

neee usch o fy för po plugga haha.. hatar o plugga.. o me mitt huvuvd nu så ksulle de nog inte funka heller...

aaa nypotatis e gottit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela