Välkommen!

Ny dag o Nya tag...

Publicerad 2008-06-02 10:56:29 i Allmänt

2 Juni 2008 - 10.47

Hejsan Hejsan

Jahapp då sitter man här igen, nyss ätit lite frukost..
så om jag får behålla den, mein mage har blviit jhätte känslig så fort jag e ledsen så kommer allt upp.
Igår fick jag inte behålla nånting..
suck

Ny dag idag iaf o nya tag får man ta för okomma vidare.
Är fortfarande förbannad men men..

Snackade med honom igår (Rickard, Svikaren).
Men blev inte så mkt sagt precis, jag satt mest o stor lipade o han satt  sa typ mm, ja o sånt..
suck..

Tog ett kort på Rickard o mig från förra sommaren o gjorde ett rött kryss över o satte på msn, han blev skit sur o kopplade ner o sa han inte ville snacka mer med mig igår.
Men vad e de o bli sur för jämfört med vad han håller på med?
killar alltså, förstår mig inte på dom, iaf inte honom :@

Idag blirre en runda till Kosta.. skit länge sen man var där..
Ska hälsa på en bekant, Yvonne :)
Så trevligt så :P

Städade o dammsög o skurade alla golv igår av ren ilska.
 haha.
Rätt så skönt idag att de är gjort :)
bara lite smått som ska plockas iordning och damma lite.

Mormor o morfar kommer nog redan på tisdag kväll.. oj imon kväll då ju :) weeiei..
Emil tar ju magister-examen på torsdag så därför kommer dom upp :)
skoj skoj

Nehe jag får väl ta o hoppa in i en dusch o göra mig iordning lite så jag kan köra ut till mamma o se våra nästa år sen åka direkt till kosta.

Nu kom posten också.. ngt spännande tro? måste springa o titta.....
.... nehe bara massa rekla som vanligt..
suck.. de e trist :P

Nee ska bege mig nu,, msåte ju bara lägg upp den bilden rickard blev förbannad på.. kan ni förstå att ha blev de me tanke på vad han gjort?
Ha de gott alla.

På Återseende!

//TucciT





11.30

Sådär ja nu har man duschat iaf :) hehe..
Kände bar aför o ksriva lite till :P
Skönt var de iaf att duscha vill jag lova :)
fast nu sitter jag o huttrar o fryser

Jaha vad har jag gjort sen sist då? :P haha
Typ nada, suttit o läst massa bloggar o kommenterat :P
(hoppas att ni kommenterar tiollbaka)

Ska väl fixa frillen strax o sen ta på mig me så klart :P
kan ju inte gå nakenfis :)

Tror jag kanske ska träffa kokobeng (Bengan) idag, ikväll ..
hmm får se hur de blir, men kanske :)

Skulle bli fint väder idag?
Bäst o inte sminka sig me brunkräm o shit, så kanske man får lite färg i fejjan när man åker cabben till kosta :)
haha

Nääee stackars er somläser mitt flumm, jag e en riktigt flum ibland ;)

Ne ha de så bra, skriver säkert senare igen :P

Kram på er

På återseende!

//TucciT

hihi..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-02 11:43:17

Tycker din blogg handlar bara om bekymmer...borring

Postat av: Svar till Anonym

Publicerad 2008-06-02 11:47:24

Hej Anonym!



Ja de e mkt bekymmer, eftersom mitt liv just nu består av väldigt mkt bekymmer.. tyvärr..



kan ju inte skriva massa roligt o glada inlägg när de inte är så liksom..



Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-02 12:23:38

Hoppas du får en fin dag i kosta lr va det hette dit du skulle:).... o nice att du håller uppe huvet o inte deppar ihop helt för det där! som sagt det e han inte värd... o det som den som innan kommenterat? ehm jaa d går ju o välja att inte läsa en blogg lixom om man nu tycker den e så boring...haha vilket pucko. kram på däj

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-02 12:45:18

Tack de hoppas jag att jag ska få ler.. mjo jag försöker hålla huvudet uppe, men grät hela dagen igår.. fy fan alltså.. nee han e väl inte värd det.. jadu jag har inten aning om vem de e som kommneterat.. o jag håller med dig.. varför läsa den då liksom? daah.. o vågarju inte skriva ut sitt namn heller, e väl typ nån av hans polare eller kanske den där bruden han håller på med.. vme vet liksom.. kramkram på dej me

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-02 17:06:11

Haj gumman! Skit i keffot, som tyckte bloggen va boring.. Jag tycker den e verklig:) Skit i alla andra:)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-06-02 18:45:06

Tja allt är okej lite ont i ryggen men jag ska inte klaga! Jag har haft en underbar helg och det är skönt! Hihi skönt om dig kram

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-02 20:09:16

Hej Vicke.. joda jag skiter i vad den människan skriver, kan ju inte ens stå för vem de är tdligen.. Jaa den e verkligen, skiver ju hur jag känner. Kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-06-02 20:09:56

Tjo! okey men de blir väl lätt så när man e gracid tjejen ler.. bra du haft en bra helg iaf :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela