Välkommen!

Ny vecka med nya tag..

Publicerad 2008-06-23 10:40:46 i Allmänt

23 Juni 2008 - 10.35

Jahapp.. då vart de ny  vecka med nya tag som gäller..

Kämpa, kämp, kämpa o åter kämpa, men de får gå :)

Idag ska jag in till Kalmar med bror o David :D ska bli trevlit o umgås lite innan dom beger sig ner till skåne..
Ska väl gå o kolla lite iaffärer o så.. kanske tar vi en fika nån stans? :)
SKulle egentligen ha träffat Caroline idag, men föröskt skriva till henne o ringa men inge svar.. hoppas du sett att jag hört av mig..

Legat o tittat på reprisen av våra bästa år nu.. men den slutade precis nu så ska hoppa in i duschen o göra mig iordning innan dom kommer o hämtar mej :) hii..

Lite trött idag sen jobbet igår.. men de får gå..

Fortfarande ej hört av sig, han saknar nog inte mig.. eller gör han de men inte vågar höra av sig.. aja vem ska bry sig? inte jag.. Jag är ju STARK!

Nehe får ta o börja fixa mig nu så dom inte blir galna av att jag inte e klar sen.. haha.. men lär väl ändå blir att jag e klar innan dom ;) hihi

Ha en bra dag alla

Kram på er

På återseende!!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2008-06-23 13:05:36

Det är bra att du kämpar på! Jag vet att det är svårt att kämpa, men du kommer bli ännu starkare när du kan stå emot. Och klarar du stå emot en dag så klarar du två och sen rullar det på. Låt bara ingen rasera muren du håller på att bygga upp.



Angående alla kommentarer du får i Bilddagboken.. kan du inte blockera användarna? på något sätt måste du ju kunna hindra dom från att skriva? Nåväl. Iofs så skriver dom säkerligen bara för att dom är avundsjuka, för att du har haft någonting som dom vill ha men inte får.



Kämpa på Therese!

Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-23 13:58:25

Ha en bra dag du me! kram

Postat av: Svar till Therese

Publicerad 2008-06-23 19:01:42

Heej.. aa jag försöker att kämpa på så gott jag kan.. nee de e ju de att ingen ska få rasera muren men de e lätt o rasera den men den ska blir starkare o starkaer hoppas jag...



Jag vet inte hur man blockerar, o jag tycker de räcker me alla tio tal brudar jag blockat på lunar som håller på.. mjo kanske e dom avensjuka, jag vet inte..



Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-23 19:02:39

Tack så mkt :) haft en helt oey dag än så länge :)

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-23 20:54:49

Var har du tagit vägen? du har inte varit på msn, när jag har varit inne, på ett tag.. jag glömde skriva in ditt nummer ju!

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-23 22:32:31

Jag e här :) har varit iväg lite,m varit mkt me brossan o David i helgen o så.. behövt ha ngt o göra.. jasså du glömde skriva in mitt nr hehe.. då får jag väl skriva de på msn igen då :)

hmm.. har själv undrat vart du tagit vägen för när jag vart på msn har inte du :P KRam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela