Välkommen!

Oj oj oj

Publicerad 2008-06-30 09:44:27 i Allmänt

1 Juli 2008 - 09.33

Oj oj redan Juli.. fasen vad tiden går :O
Tre veckor kvar till semester :D de ska bli sååå härligt.. hihi

Men nu märkte jag att de bara e den 30de Juni.. Daah..
haha nu tänker jag inte ändra för nu e jag snurrig..
skulle de inte va den 1a idag? :P
hahaha

Aja skit samma.. snurrig på dagarna men måndag vet jag att de är iaf för jag ska jobba ikväll.. :P
15.30 - 22.00

Tror jag blev förvirrad redan inatt när jag vaknade.. vid tre fyra tiden typ. trodde hem telefonen ringde..
sen minns jag inge mer, mer än att de slutade direkt o jag hann inte svara?
 Vem var de?
 Idag står de inge på telefonen att nån hade ringt?
Drömde jag? :O
hmm..
hade iaf fått TVÅ sms :O Av honom.. ?
Var det de jag hörde o trodde hemtelefonen ringde?
 Ljuden e ju inte ens lika varandra? :O
Vad ville han?
haha.. jao jag svraade på messen o frågade va dhna ville.. hmm.. ville prata med mig stod de.. men att vi kunde ta de en annan dag?
Arg?
 Glad?
 Ledsen?
Jag blev nervös.. hmm..
Hoppas inte de var nåt allvarligt lr att de e ngt han ska bråka om, utan bara att han vill snacka om nåt..
hmm.. tror ej han hör av sig för o bråka.. absolut inte.. eller?
hmm men...
Vad vill man mig typ fyra på natten? :O
Fattar ingenting.. tror de var detta som gjorde mig förvirrad när jag vaknade :P
vi får skylla på de iaf :P haha

Aja idag blir de ju då jobb.. men innan dess ska jag in till Kalmar o shoppa med mamma bror o David :D weeii..
hehe..
fast såg att jag får massa pengar imon :D
 härligt härligt ler.. Jag ska bli skuldfri.. :D
E ju skyldig mamma o pappa typ 12 000 så de ska dom få.. o lite som jag lånat av bossan nu.. typ resan till sthlm o de..
hmm ska nog åka o hämta ut biljetterna idg också om jag hinner :D..weeii..
 jag längtar redan men de e typ en månad kvar :O
Ska kolla upp när jag ska till ksåne också så jag kan boka de med :D
haha.. underbart..
men vad ska jag göra som andra två veckorna av semestern tycker ni?..
eller iaf 1½ vecka??
Förslag??
hihi

Vill till ullared.. David också.. men de får väl bli mot hösten lr ngt?
jag vet inte..

Nee får ta o gå o göra mig iordning lite nu :)
Så jag e klar när dom ringer sen så vi ska köra :D

Ha en bra dag alla.. min började väldigt fundersam o förvirrad:P

Puss på er

På återseende!
//TucciT som e så förvirrad o fundersam över denna dagen..  särskilt förvirrad... VARFÖR liksom? :O



Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-06-30 10:14:24

Hihihi

ja det är då inte lätt med dagarna jag kan vara lika dan själv särskilt nu under semestern :)



Det där med telefonen vet jag inte alls hur det ligger till men det var säkert sms du hörde.



Ja idag ska det bli riktigt trevligt...

kram david

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-06-30 10:32:41

hihi nee de e juh inte de.. mjo när man har smester kan de ju blir så men jag har ju inte ens semester? skratt..



näe jag vet inte heller de där me telefonen men tror jag svarade men var ingen där.. o var ju ingen signal i luren heller? haha mysko e de..



jaa idag ska vi ha de trevligt :) KRama

Postat av: vicke

Publicerad 2008-06-30 15:39:46

Hejsan!

Ja okej, då vet jag att de är du som har kommenterat! Två plan- Jobb i butiken, om morsan köper den. Lägenhet i samma byggnad som ingår till butiken.. 1.5a.. så då löser de sig på jobbfronten och boendefronten..nice som fan..

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-07-01 07:52:41

Hejsan... japp nu vet du att de var jag :) ler.. okeey men de lter juh ur härligt.. ler.. hoppas allt fixar sig nu då :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela