Välkommen!

Operation

Publicerad 2008-06-16 12:55:37 i Allmänt

16 Juni 2008 - 12.50

Nu börjar Emils operation om typ tio minuter... håller alla tummar jag har till honom... han var så orolig o rädd.. :/
Min bror betyder väldigt mycket för mig, han ställer alltid upp o ändå kan jag vara så dum mot ohnom ibland.
Han vill bara väl men jag stöter bort.

Suttit o kollat massa kommentarer som Rickard skrivit i min bilddagbok.. de var några st sen i helgen och sen vi spelade minigolf den 17 Maj.. Hmm.. man blir förvirrad...

O nu är de våra bästa år, orkar knappt kolla så har de mest bara på på tvn..

Orkar inte nånting, inte sugen på att göra nåt..

Iväg o handla till mamma på netto o sen hem igen o laga lite mat till jobbet...

Jobba 15.30 - 22.00... med världens skallverk..

Aja ville bara skriva att jag tänker på dig brossan.. kommer till dig imon.,.. ÄSLKAR DIG!!!

På återseende!

//TUcciT

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-16 13:14:50

Hajsan! Dom två internet vännerna är DU;) och en kille som heter Jens:)

Postat av: David

Publicerad 2008-06-16 13:15:20

Den bilden e så fin å ni e så fina båda två. Det e så roligt å se att det har skett sådana förändringar på så kort tid hos dig. Du ska vara så stålt du e så duktig.

vi ses snart...

kram

Postat av: Svar till Victoria

Publicerad 2008-06-16 13:16:46

Hej.. okey vad skoj.. hade min misstanke men man ska inte vara för självsäker ;)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-06-16 13:17:25

Tack så mkt david :) aa de hae väl hänt en del men ser de inte så bäl själv som andra verkar göra.. iaf vissa.. vissa verkar inte se nånting.. haha..

Aaa snart ses vi... :)

Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-16 16:27:02

Hoppas det går bra jobba trots huvevärk...kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-16 22:15:27

Joda de har varit sjukt lugnt idag så de har gått bra.. men man känner ju att man lever nu..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela