Välkommen!

Orkar inte...

Publicerad 2008-06-02 21:23:15 i Allmänt

2 Juni 2008 - 21.15

Orkar fan ta mig inte ens vara vaken... suck...
Varit iväg i kosta i stort sett heela dagen..
De var trevligt, men Yvonne blev väldigt orolig för mig..
för jag ser helt färdig ut..
 vill inte oroa folk med att jag mår dåligt sådär, men nu syns de så väl tydligen..
mamma såg de också direkt idaf när jag kom till henne..
tråkigt men sant.

Nu ska jag iaf se lite på lyxfällan..
lagt mig i sängen..
Så ska sooova sen, om jag lyckas somna..
ill bqra sova två år lr ngt o vakna upp lycklig..
kan man de på nåt sätt? :P
hehe

nehe god natt me er. Sov gott

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-03 09:23:40

Man kan alltid önska, att man vaknar upp om några år:) Och världen är perfekt!

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-03 10:30:44

Herj! Jao precis.. önska kan man ju lltid, men att de slår in e nog inte så stor chans :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela