Välkommen!

Rickard på besök...

Publicerad 2008-06-14 12:32:01 i Allmänt

14 Juni 2008 - 12.17

Jaha då vart de Lördag då.. osm ni säkert vet har jag Rickard på besök här.. började ju inge vidare..
såg skit sur ut när jagkom o hämta honom på stationen... (trött)... så sa typ inte ett ord när vi åkte hem till mig,
sne när vi kom hit gick han o la sig i min säng nästan direkt om typ nästan somnade..
kul sa jag.. sen gick han upp o vi åkte o handla.. sen hem hit o jag fixade mig iornding sen ut på studentkalaset..

De var väl sådär skoj.. god mat var de iaf :)
så vi åt.. sen var jag ute me mamma o  "mormor" en runda o tog ett bloss.. gick in.. letade efter Rickard..
hittade honom inte.. hittade honom till slut.. i en soffa.. halvliggandes o nästan sov.. kul?.. näe..
 irriterad blev jag.. föröskte rycka upp honom.. gick lite.. sen minglade vi runt lite.. sen kände jag att de var dax att åka hem så vi fick lite tid med varandra.. vart fölrsvann den tiden när vi kom hem?

.. jo...

han gick o la sig direkt!.. somnade typ igen.. suck.. therese blev öännu surare.. gick in o la sig o surade lite..
han ville ligga där för o gosa o kramas.. fick upp honom till slut, för han var hungrig.. då var kl typ halv elva..
ringde o beställde kebabtallrik sen åkte vi o hämta dom..
satt o åt.. hade trevligt.. en stund iaf..
tills vi kom in på disskution.. kan man själv bestämma om man ska älska nån lr inte?
kan man själv intala sig at denna människa ska jag börja älska?
 denna människa ska jag sluta älska?..
jag tror inte de,för då e de enligt mig inte äkta känslor..
vi kom inte överens iaf..
nåväl.. han ställde in de han inte orkade i kylen.. jag satt kvar o åt lite till.. kan ju bara äta lite i taget så kände jag ville ta mig lite till.. han gick o lämnade mig där när jag åt.. ouppfostrat enligt mig.. man gör inte så..
vart tog han vägen? kan ni gissa?..
ja juste han gick o la sig i sängen, sa at than inte var trött bara mätt.. vist fine.. väntade o väntade på at than skulle komma upp..
gjorde han de?.. näe precis.. han  låg kvar..
så jag släkte ner överallt o gick o la mig.. vem somnar direkt som inte ar trött?
jooo juste Rickard!.. somnade som en stock.. o ska meddela er om att han sover fortfarande.. vaknade till o gick på toa.. sa gomorron osv.. men ville ej gå upp.. ville ligga o kramas med mig hette de.. vem somnade?
jo Rickard!.. suck..

"mormor" är hennes mormor som vi var på studentkalas hos.. jag bodde med henne på sjukhuset när jag opererade min mage.. hel häftig tant..
Rätt komiskt att hon o jag skulle ligga på jsukhuset samtidigt o opereas samma dag.. dock inte för samma sak, men på samma avdelning :)
Vi kände redan dom andra då men henne hade vi aldrig träffat o de var ju ett ypperligt tillfälle o lära känna henne., kul hade vi om kvällarna, hon jag o mamma :) haha när alla andra tråkiga på avdelningen låg o sov så var vi ute o gick promenader i korridoererna o satt i allrummet o skrattade o hade oss :)
personalen tycker de e skoj när mamma o jag e på jsukhuset o bor där.. för då e de lite liv på kvällarna :)haha

haha hon ("mormor") kom dit igår bara för att mamma o jag skulle dit :)
alltså till kalaset.. hihi.. så därför får hon heta "mormor" för de e de vi sagt till henne..
 Egetnlgien heter hon dock Ulla :)

Så har helgen varit hittills då iaf..

Idag blirre la bio är de sagt.. så aa de får väl bli det.. hoppas denna dagen blir bättre..

Puss o Kram på er

På återseende!
//TucciT



16.46

Nu har han stuckit.. lämna mig helt hysterisk när jag säge rjag inte vill leva.. hur fan kan man???

Skriver kanske emr sen

På återseende!
//TucciT




21.02

Nu har man iaf lugnat sig lite så man iaf kan se vad man gör..
usch o fy vilken jävla dag..
Rickard stack me tåget hem..
Började bråka om hur han beter sig mot mig o att han ger ut sitt nummer till varenda jävla brud o ska upp till GÄVLE för o träffa nån... hur fan kan du?
blir så jävla sur.. bad honom dra.. men ångrade mig efteråt o ville han skulle stanna så vi fick reda ut de istället..
sen blev de bra för en stund o vi la oss i sängen o jag grät men var lite lugnare..
Då mitt i allt säger han att han tänker lämna mig där o åka hem.. jaha då bröt jag väl ihop igen..
höll dessutom på o förstöra både min nya kamera o min mobiltelefon..
blev så arg första gången han packade sina saker o skulle dra.. preics innan jag bröt ihop fullständigt.. så kastade mobilen o digitalkameran rakt i golvet med en jävla fart..
kameran klarade sig o mobilen fixade vi till slut med lite skavanker bara..
uch säger jag bara..
jävla dag..
bara grät som en liten barnunge lr ngt o skakade.. trodde jag skulle skaka sönder mig själv o fick ingen luft.. usch hoppas inte på o bli så igen..
Bryter ihop här fortfarande titt som tätt.. men men..
Vill verkligen inte ha mitt liv kvar.. sa detta til lrickard men han sket i vilket o drog ändå..
till o med sagt till mamma nu att jag inte vill leva o hur jag ska göra för o få livsgnista tillbaka.. usch usch..
har inge o leva för ju.. bara massa skit o sjukdommar..
nehe nu ska ajg snart köra ut o snacka lite me Elin..
Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-14 13:03:52

lite självupptaget beteende tycker jag. han e ju o hälsar på dig då får han ju anpassa sig efter dig. suck...hur endel e asso, hoppas ni får det trevligare idag :) kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-15 12:34:40

Hej gumman.. mjo de var dålig stil.. man får anpassa sig lite tycker jag också.. men blev ju västa livet sen så blev verkligen ingen bra dag igår.. antar du läst resten av min blogg? gör de annars o se vad du säger.. hoppas du haft en bra helg.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela