Välkommen!

Så jävla irriterande...

Publicerad 2008-06-18 00:09:50 i Allmänt

18 Juni 2008 - 00.05

Var nere o hämtade tvätten nu... hängt i torkrummet... hur kul e de när man tvättat fem amskiner o TVÅ o jag menar verkligen TVÅ plagg har torkat? :O
 ändå har de hängt där nere ända tills nu :O de e fan sjukt.. hatar dessa jävla tgvättrum..
så nu e de tvätt precis överallt.. suck.. fått stå o hänga om allt mitt i natten.. hur kul är de egetnligen..
INTE kul alls vill jag lova :@

Kom hem för en stund sen me brossan.. stackarn han har lite ont om man säger så..
120 stygn har han :O
 men som tur är e alla på insidan så han slipper plocka dom sen iaf :)
 så vi har fikat jordgubbar o så ute hos föräldrarna..

Ska föröska sova snart... kommer väl bli lagom kul när man e såhär uppretad :@ AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG är jag!!!!

Ska dessutom sova på soffan.. iof ingen fara med de... ler..
 låna ut min säng till brossan..
inte skoj o sova på soffan när man e nyoperead inte...

Natti med er...

Kram

På återseende!!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-06-18 00:17:23

Hoppas du haft en bra dag :)

Postat av: Svar till Sanna

Publicerad 2008-06-18 00:28:58

hej.. tack för kommentrn... inte vart nån bra dag alls faktiskt.. sjdå? hur hittade du mig? hoppas din dag varit bättre..

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-18 10:15:16

Men shit vilka töliga torkrum... sånt där e riktigt jobbigt:(

Hoppas din bror kryar på sig fort efter opperationen då*



Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-18 11:16:43

mjo torkrummet var jag inte lite förbanna dpå inatt. helt sjukt.. men mn.. mjo han har redan piggat till sig lite tycker jag... kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela