Välkommen!

Shit de e Torsdag..

Publicerad 2008-06-12 08:56:23 i Allmänt

12 Juni 2008 - 08.31


shit kom nyss på att de är Torsdag o Rickard kommer imon förmiddag.. haha bäst o sätta igång o städa då ju.. trodde de typ var en dag till tills han kom :O

jag har verkligne noll koll :P haha


usch legat här vaken sen typ sju o inte kunnat sova.. så lgat här o snckat med Viktoria massa.. haha ball tjej! :P

Pratat lite me min bror med :) tihi


Inte kunnat sova så bra inatt.. vet dock inte varför..

Måste städa idag, renbädda, lägga in ren tvätt.. haha.. visst låter de underhållande? :P haha

Nee har la inte så mkt o ksriva just nu..

Lämgtar till imon

På återseende!
//TucciT



Färg-tv

hahahahhaha tror jag skrattar ihjäl mig...
Har dom färg-tv i norrland?
Jaaa
haha de trodde inte jag, trodde dom var för bonniga för de :P
hahahahaha tyckte jag var roligt...

ÖB

Har ni ÖB där uppe? Jag trodde bara vi hade de i Malmö
hahahaha den var ju också rolig du ;) haha

O vet du.. vi har ICA också :P haha

Skämt o sido nu blev detta flumm, men de e kul me flumm ibland.. eller hur? :P

haha nehe våra bästa år nu.. på min FÄRG-TV.. haha
Sen blir de o föröska dra igång me städningen.. usch

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-12 11:17:48

haha jaadu jag vet inte, min hjärna går på högvarv ibland:)då kan det bli vadsomhelst haha



vrf ska han komma ?

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-12 11:37:34

Jo haha men de e kul o läsa iaf .) ler.. han ska komma för o hälsa på typ.. äe jag ve tinte.. vi ska på studentkalas o på bio.. Kram

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-13 08:19:52

Haha, ja va fan! Norrland ligger ju så långt ifrån civilisationen! De känns som om alla längre ner är mer inne, än norrland o dom..Att dom är bonnar eller nått!

;) Jag visste ju inte bättre! haha:p

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-13 09:21:26

Haha men dom kanske tycker samma sak om typ skåne.. haha vem vet.. haha du e ju förrolig du.. näe du viste inte bättre :P men nu vet du ;)haa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela