Välkommen!

Söndag..

Publicerad 2008-06-22 10:25:15 i Allmänt

22 Juni 2008 - 10.21

Mår illa idag, har ont i magen o huvuvdet :(

Ska jobba idag.. men först så ska jag ut o träffa bror o David :)
Som ni redan vet omni läst min utmaning :P haha men ändå

Skulle väl bara önska alla en trevvlig dag.. o säga att jag lagt upp bilder i bilddagboken nu :D
Dom ligger på den 18de och 20de Juni :D
Kolla in o kommentera ;)
http://tuccit.bilddagboken.se/p/main.html

Nee ska nog snart börja göra mig iordning så jag hinner ut till dom innan de e dax o jobba :P

Jag saaaknar.. men jag saknar inte honom.. på sätt o vis gör jag de..
men förösker tänka att jag inte gör de .P

Livet e hårt men de måste levas.

På återseende!
//TucciT

Smakprov ;) Föt att se mer gå in i bilddagboken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela