Välkommen!

Städ Städ...

Publicerad 2008-06-04 11:19:48 i Allmänt

4 Juni 2008 - 11.16

Jahapp idag blir de städ för hela slanten.. näe da men städa blir det... o diska..
Brors kille David kommer ju hit imon o ska bo här han också över helgen :) hihi.. så måsteju ha de fint plus att mormor o morfar kommer väl upp hit nån dag o vill se min lägehnet nu när den e renoverad kan jag tka mej :) Så då vill jag ha de fiint :)

E lite irrterad idag faktiskt, den där bruden Rickard ******* hon e inne på min bdb hur mkt som helst.. nu på morronen sen jag kom upp så har hon varit där ca var femte minut.. mår dåligt av de kan hon inte fatta de?tycker de e lite obehagligt faktiskt... vill inte se bild på henne heeela tiden så fort man kollar i bdb. aja nog om de

Ätit lite frukost här nu.. jordgubbar me mjölk.. msarrigt värre :) tihih

Nehe får väl sätta igång här snart, ska till lokalen också sen vid fyra tiden o duka o dona med brossan inför hans magisterexamen imon :D hihi

Hemma från jobb också, förkyld o dan :( inte skoj inte

Nehe ha de så bra alla som läser

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-04 18:40:55

Jo, Mogge är Emelies. JA, vi va närmsta vänner i nästan 12 år...Så kom hon in i bilden, och sen började han umgås med Andre. Och NU har jag verkligen fått höra allt skitsnack han säger om mig till Andre. Det är oroväckande. Att man kan vara så nära kompisar, och sen börjar han smutskasta mig för Andre, som han inte ens känner väl.

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-05 12:59:57

JORDGUBBAR!! muuummmms

kul att ha din bror o david där då? :D

du behöver massa massa trevligt sällskap.

o mycke jordgubbar!!! haha

d måste ja köpa.....

Postat av: Marre

Publicerad 2008-06-06 10:04:53

Skönt för dig at du insett vilket j*vla svin Rickard är.... Du är så mycket bättre utan honom. Trust me.

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-06 10:56:18

Jaaa jordgubbar e massa gott ler..

mjo jag behöver nog massa trevligt sällskap, men david ahr inte kommit än, han kommer idag :D weeeii vad jag längtar haha.. tror jag längtar lika mkt lr mer än min bror :P haha...

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-06-06 10:57:20

Hejsan..

Mjo jag har väl insett de ibland, men ändå kan jag ine gå vidare helt, de e hopplöst.. känner jag dig? lr känner du Rickard? Eller bara inne o läser ändå? :D ... vet ju han känner några som heter Marlene därför jag undrar..

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-06 10:58:02

Meeen fy faan.. så jävla askigt .. blä för dessa jävla killar... men hon kanske gjort honom okså konstig.. vem vet.. kram

Postat av: Moa

Publicerad 2008-06-06 14:52:10

Jordgubbar lät as gott!! Hoppas du äter oförskämt mycket av det. =o)

De går faktiskt att blocka folk på Bdb... Så slipper du se hennes fuula nylle... Hmm... har dock ingen aning om hur hon ser ut, men e säkert ful.

Take care!

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-06-06 19:47:01

hehe aa jordgubbar de e gott de ;) njäe klaar ju inte äta mer än typ fyra me min mage nu ju sne e jag mätt :P haha.. men då räcker de länge ;) .. jasså går de.. de viste jag inte.. haha jaså varför antar du hon e ful? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela