Välkommen!

Stockholm...

Publicerad 2008-06-29 22:25:58 i Allmänt

29 Juni 2008 - 22.21

Tjena tjena :)

Nu var biljetterna bokade till sthlm.. :D
åker dit den 24de Juli o kommer hem den 1 Augusti ;D
Så de blir ett par dagar :D weeeii..
hinner jag gå lite på pride festivalen också :D
o så ska vi göra massa skoj o shoppa o ha oss.. underbart ska de bli..

Idag har jag vart i Kalmar med mamma o Emil en snabb runda.. dom var lite på kattutstälningen o hälsade på lite folk o jag  tog mej en runda i lite affärer.. blev tre par öronhängen, ett halsband o två linnen idag :)
haha.. billigt me rea ;)

Blev inge kort tagna igår.. :( ...
Men idag blev de lite ute bilder på mej o David hehe..
lägger upp dom nån annan dag.. säger till då...

Nu håller jag på o plockar undan här hemma så de ser lite finare ut iaf..
Emil o David kommer o bor här imon.. sen åker dom hem på tisdag :(
tråkigt men sant tyvärr..

Nee får ta o fortsätta här nu... ha de gott alla

Kram

på  återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2008-06-30 01:32:32

haha, e de du som har kommenterat båda ggrna?

Där e två nya bloggar som är kommenterade.

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-30 10:29:24

Hmm jao de e de säkert då haha... jag e totalt förvirrad idag så jag vet inte :P kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela