Välkommen!

Tisdag...

Publicerad 2008-06-10 10:21:29 i Allmänt

10 Juni 2008 - 10.15

Vad tiden går, nu e de tisdag igen.. snart fredag..
hmm undra hur denna helgen blir?

Kunde ju inte sova i natt, var helt hopplöst.. men fick iaf sällskap sen så slapp sitta här ensam hela natten..
lyckades somna tillslut dock :) hihi

Grannan har nyss gått hem.. varit här o snackat lite o så :)
trevlit hihi... o jag har nyss kommit upp från tvätten, tänkte tvätta några makiner så jag har lite mindre nästa gång haha.. trodde dock att de var ledigt hela dagen, men nån hade varit ner nu på morornen o bokat eftermifddagen *typiskt* '

aja..

Idag ska pappa byta min kamera.. hoppas det går bra så att han kommer hem med en ny ikväll :D
weeiii *hoppas*

Verkade inte bli bra väder idag på morronen när vi satt ute på balkongen, men nu brjar de skina upp lite..
kanske blir fint ändå? äsch vi får la se..

Nånsom har nåt annat förslag på vad man kan göra idag?? ;)

nee ska ta o diska lite grann sen jag hade middagsbesök igår.. sen ner i tvätten ign om tio minuter o byta maskin..

Ha de så bra alla

På återseende!
//TucciT



Hittade en ful gaaaaamal bild på mig haha.. lite rolig dock :P



13.34
Var inte någrea problem för pappa att få pengarna tillbaka för kameran :) ler..
så nu har jag varit inne i kalmar hos honom så vi var på netonnet o köpte en ny ;)
verkar mkt bättre.. hihi
Ligger på laddning nu :)
Sen blir de av o fota som bara den :) hihihi
Håller på o tvätta ju, men nu nr jag kom hem gick de ej sätt apå fläktarna i torkrummet..
hmm mysko de där, får gå ner o testa snart igen..
Sen ska jag ner till stan o se om dom har blommprna som mamma vill ha.. i så fall får jag väl köpa dom o köra ut te henne..
Ne de var nog allt för nu :)
haha

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: mikaela

Publicerad 2008-06-10 12:01:10

Kul att du inte är lika ledsen idag =) Visst är det tråkigt väder...blåser och blåser! Ska på Marcus systers skolavslutning sen, så tråkigt om det inte blir lite sol! Ha en trevlig dag annas Kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-06-10 13:39:10

Gladeare vetifasen om jag är tyvärr.. men man kan ju alltid låta som de iaf så folk slipper tjööta om att mans ka rycka upp sej :P hehe okeey ha en trevlig dag du också :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela