Välkommen!

Trött på skiten

Publicerad 2008-06-20 10:44:18 i Allmänt

20 Juni 2008 - 10.39

Morrn...
Sovit hos föräldrarna inatt.. var inte värt o föröska åka hem efter allt som hänt igår..
 lika bra o stanna så man inte gör nåt galet..
men nu har jag fått från nån annan som kommenterat i min bilddagbok..
Att rickard snakcat massa om mig men inga bra saker alls typ..
o att han är hennes porrkunk o att han har tydligen klubb6 ändå fast med ett annat namn!
Sikken jääävla kille..
Kan ju inte vara hon som han är hos? Måste vara ytterliggare en annan? :O
Shiiiit.. äe jag vet inte alls vem de är..
människan e feg o har kommenterat en massa bilder, men sen har hon inte så man kan gå in o kolla på hennes..
 tur e väl de iof!

Happ idag e de midsommar..
GLAD MIDSOMMAR kanske man säger..
min kommer dock inte bli glad..
Kommer äta.. lr aa föröska öäta lite sen i kväll blir de bara lugnt.. jobba imon.. med gråten i halsen..
 får se hur de går..

Aja.. nu har jag väl skrivit klart för nu iaf..
Orkar inte mer..
Mitt liv e ett helvete o ett stort misstag!!!!!!!!!!!

På återseende!
//TucciT




20 Juni 2008 - 12.17

Massa kommentarer från ytterliggare en tjej.. på min bilder i iblddgboken... när fan ska folk ge sig??
Här är dom:

"Såå fin!! =)" (Till en bild på Rickard) 

"Hahaha är du Rickards ex??? .. Gå vidare tjejen.. Han har pratat ganska mycket om dig!! =) Inget som varit speciellt bra i o för sig !!!!! ... ;)" (bild på en ledsen mig)

"Nämen!!! :O Det är ju nerg på klubb6 !! =)" (bild på Rickard)

"Min lilla porr kung!!! =D" (samma bild igen på Rickard) 

Mitt svar blev till henne:
"javivst e han en porrkung.. inte.. men sex de gilalr han.. me många brudar.. han har nog tjej så ge upp du me"
O då får jag svaret:

"Jag vill inte ha han på det sättet ändå ;)..... Men lär inte vara mej han snackar skit om utan dig!!!!!!! ;)"

 O de sket jag i o svara på.. för jag pallar inte med sånt här skit..
Men bara deta säger väl mkt om vem han är?
Tydligen har han dessutom klubb6 sida iaf fast me annat nick.. till mig ahr han lovat att han inte har det...
O jag kan inte låta bli o undra om han haft den me de nicket när vi var tillsammans också..
Men jag ska vara stark o inte gå in o kolla det..

Usch vad rörigt allt är..

Lättast vore o förvsinna.. men då blir många ledsna.. särskilt min mamma..
Min moster ska avliva sina katter på måndag, så jag frågade mamma om dom inte kunde ge mig några såna sprutor också så jag får då..
då blev mamma jätte ledsen :'(
Förlåt mamma.. men aa de e så jag känner nu..

Ska föröska fixa till mig lite nu.. är ju trtts allt midsommarafton..
som jag vet han firar med en annan o jag får sitta o gråta..
 Han har förstört mitt liv, värsta e att han e inte värd detta men at tjag ändå gör de.. sukc..
 hatar mig själv

På återseende"
//LEDSNA TucciT

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2008-06-20 22:30:40

Medlem sedan: 2008-02-05

Antal inloggningar: 860

Senast online: igår kl 06:22

Besök i profilen: 1359



Har han varit medlem sen!!!!!! ;)

Postat av: Svar till A

Publicerad 2008-06-21 05:50:56

De där behövde jag inte veta..

Postat av: Ida

Publicerad 2008-06-21 17:19:21

Detta där var bara patetiskt gjort av A. Riktigt jävla lågt! Väx upp istället för att göra det värre! Jävla idiot! Stå på dig Therese!!



Krams

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-06-21 17:27:17

Aaa de var onödigt gjort.. hae ju inte behövt veta att han häöll på med den sidan också efter allt man fått reda på.. men men.. aa jag ska fan lyckas stå på mig nu... nu vill jagf inte bli sårad mer!!



Ida från Lund??

KRam

Postat av: Ida

Publicerad 2008-06-22 19:51:16

Ja precis Ida från Lund. :D Är glad att du sakta men säkert tar dig ur detta och gå vidare. Kan inte vara lätt med allt som händer. Men det finns ju en massa puckade idioter där ute i världen. Det man behöver göra då är att hålla huvudet lite högre för det svider mer! En styrkekram till dig!

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-06-22 22:40:05

Okey jag trodde de var du men tänkte de var bäst o fråga :) har du ingen blogg? mjo jag förösker ta mig ur detta men gång på gång får man höra nya saker.. näe de e verkligen inte lätt.. mjo puckade idioter verkar de finnas gott om.. Tack så mkt.. Kram

Postat av: Ida

Publicerad 2008-06-23 14:00:15

Jovisst har jag det :D

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-06-23 19:06:31

aaaa nu ser jag ju att du har blogg.. ler.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela