Välkommen!

Tvätt...

Publicerad 2008-06-13 09:30:44 i Allmänt

13 Juni 2008 - 09.22

Precis varit nere i tvätten o slängt in första makinen.. de andra tvättrummet var också ledigt så slängde in en maskin där också :) passade bra idag då jag inte har så mkt tid på mig med allt. 
Går ju trotts allt lite snabbare när man kan tvätta två maskiner samtidigt :)

Uch måste snart sätta igång här o städa.. gjorde aldrig de igår o inte i förgår heller..
Hade sån huvudverk igår så jag kunde inte lyfta på mitt huvud.
Låg på soffan hela eftermiddagen o kvällen..
så fort jag reste mig o ty skulle på toa lr nåt så trodde jag jag skulle svimma av smärtan, usch hemskt när de blir så..
Så då blir de er o göra idag istället.. men orka göra de så noga för att han kommer..
så jag dammsugar av o diskar och tvättar klart.. sen får de vara..
Han storstädar inte när han ska få besök så varför ska jag göra de? Är dock rätt så fint här hemma nu så...
de gör inge..
Rickard kommer redan halv ett ungefär.. han bruka ralltid komma sent, så blev lite stressigt när han sa de igår men ändå kunde jag ju inget göra eftersom jag bara låg.
suuck.

Ahaaa studentkals idag då.. hehe.. skojsigt.. hoppas jag iaf.. de regnar ju iaf inte just nu vd jag kan se :)
Hmm undra om man ska klämma in bio ikväll lr vänta till imon?
tror nästan vi väntar. .kan väl vara mys med en mysig hemma kväll tillsammans kanske?:O
vi får se..

Nee nu ska jag gå o äta min frukost.. vilket består av ett knäckebröd med leverpastej o gurka på :P
haha kanske lite mjölk till.. typ ett halvt glas:P

Ha de så bra alla..  jag återkommer senare :)

på återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-13 13:43:47

hoppas du får en bra helg nu då gumman! kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-14 12:16:48

Jao jo tack.. vi får hoppas på de.. än så länge har de ju vart sådär.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela