Välkommen!

Varför

Publicerad 2008-06-17 17:36:01 i Allmänt

17 Juni 2008 - 17.32

Varför skriva kommentarer o sen inte skriva vem de är som skriver eller nån adress till sig själv?
.. lite fegt..
Visst Rickard kanske har en ny då.. han nekar till de själv.. men om han har de..
så stackars tjej för då har han redan varit otrogen i helgen med mig juh!!!
Tror visserligen inte han e tillsammans me nån.. men vem vet?
Man vet inte mkt i denna världen.. är så trött på o leva i den.. men man måste juh...

Varit ute hos mor ett tag o hälsat på brossan..
Taxin kunde visst köra honom ut dit direkt.. skönt för honom...
Åkte dock hem igen för o tvätta lite grann.. men ska nog tillbaka sen o fika lite jordgubbar o så ;)
Mumms..

Nehe man dår la springa ner i tvätten snart igen

Kram på er

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-17 17:47:48

missuppfatta dig först, jag trodde att du trodde att jag mena att någon sagt det där på riktigt o inte att det va en jämförelse, så jag la till det i inlägget, men nu vet jag ju att du inte mena så. så då tog jag bort det igen! omfg....haha karusell:S

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-17 17:51:51

haha du e ju för go du tjejen :)

mjo jag förstår vad du menar.. men blev liten karusell där :P haha kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela