Välkommen!

Ett ryck... :P

Publicerad 2008-05-30 21:39:12 i Allmänt

30 Maj 2008 - 21.33

Hej hej

Ja ett ryck var precis vad jag o Rickard fick i onsdags kväll.
Haha saknade varandra så så jag tog bilen halv tolv typ på natten i körde till Rickard..
Han tog sig ledigt några timmar tidigare från jobb..
De var underbart men skiiit jobbigt o vara hos honom igen.
Mycket känslor som svallade, men mys de hade vi iaf o de e ju huvdsaken.
Jag säger som Rickard sa:
med din närhet känner jag mig hel o du har en stor del av mitt hjärta.
Ungefär så sa han, eller aaa han skrev det.. de berörde verklingen, dom orden var såå starka så jag började gråta när jag fick de :)
Underbart!

Annars händer inte mkt, nyss sett talang-finalen som Zara Larsson vann.
Grattis till henne.
Liten tjej me underbar röst.. hon berörde mig hon också :)

Idag har jag varit o jobbat iaf.. var ju ett tag sen nu.
Men Guud vad de körde ihop sig, värsta kaoset.
Två "poolare" som inte kom för de visade sig efter några telefonsatal att dom var sjuka o poolen hade inge mer folk o sätta in.
Så på två man kort fick vi ta saken i egna händer o jobba häckarna av oss typ, men de fixade sig iaf o de gick bra :)

Fredagskväll o ma sitter här?
vad e detta för liv egentligen?

Men imon så blir det grill med tjejpolarna o deras pojkvänner..
jag blir ensam singel..
som vanligt..
alltid jag som e själv.. men vad gör man?..
aja jag hoppasiaf att de ska bli trevligt :)

Tror jag ska ta o gå o göra lite nytta, plocka iotdning lite eller så :P
haha kul kul :P
NOT!

Men ha de så bra alla där ute ;)

Pusss o Kraaam

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela