Välkommen!

Fiiin

Publicerad 2008-05-30 22:29:59 i Allmänt

30 Maj 2008 - 22.28

Det är svårt för mig att säga de saker
I want to say sometimes Jag vill säga ibland
There's no one here but you and me Det finns ingen här utan dig och mig
And that broken old street light Och det brutna Old Street light
Lock the doors Lås dörrarna
We'll leave the world outside Vi kommer att lämna världen utanför
All I've got to give to you Allt jag har att ge till dig
Are these five words when I Är dessa fem ord när jag

Chorus:
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig
For being my eyes För att vara mina ögon
When I couldn't see När jag inte kunde se
For parting my lips För parting mina läppar
When I couldn't breathe När jag inte kunde andas
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig

I never knew I had a dream Jag aldrig visste att jag hade en dröm
Until that dream was you Fram till den drömmen var du
When I look into your eyes När jag tittar in i dina ögon
The sky's a different blue Himlen är en annan blå
Cross my heart Cross my heart
I wear no disguise I wear no disguise
If I tried, you'd make believe Om jag försökte, skulle du göra tror
That you believed my lies Att ni trodde min lögner

Chorus:
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig
For being my eyes För att vara mina ögon
When I couldn't see När jag inte kunde se
For parting my lips För parting mina läppar
When I couldn't breathe När jag inte kunde andas
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig

You pick me up when I fall down Du pick me up när jag faller ner
You ring the bell before they count me out Du ringer klockan innan de räkna me out
If I was drowning you would part the sea Om jag var drunkning du skulle sidan havet
And risk your own life to rescue me Och risken ditt eget liv för att rädda mig

Solo Ensam

Lock the doors Lås dörrarna
We'll leave the world outside Vi kommer att lämna världen utanför
All I've got to give to you Allt jag har att ge till dig
Are these five words when I Är dessa fem ord när jag

Chorus:
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig
For being my eyes För att vara mina ögon
When I couldn't see När jag inte kunde se
You parted my lips Du parted mina läppar
When I couldn't breathe När jag inte kunde andas
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig

When I couldn't fly När jag inte kunde flyga
Oh, you gave me wings Åh, du gav mig vingar
You parted my lips Du parted mina läppar
When I couldn't breathe När jag inte kunde andas
Thank you for loving me Tack för att du gillar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela