Välkommen!

Gråtandes... igen...

Publicerad 2008-05-08 06:40:53 i Allmänt

8 Maj 2008 - 06.31

Nu vakna man här o blir gråtandes ännu en morgon, gräta hela kvällen igår också!
Förstår inte, förstår ingenting. Hur behandlar vissa människor andra? Jag gick o la mig i tron på att ikväll skulle han svara fast jag inte låg uppe o väntade, för igår var de en hel vänskap som stod på spel. Men detta verkar kvitta för Rickard. De ända man fick när han kom hem var typ god natt hoppas du sover gott puss puss. Vad fan e de för svar på allt snällt jag skrev när vi hade bråkade så jävla mkt? Jag äsger de igen, e du inte klok? DU säger du inte är så kall som du kan verka, näe visst fine, men börja visa de nu då.
Jag e så less på detta liv så de finns inte. Nu är ännu en dag jävel förstörd!

Kan inget annat än o gråta :( Vill soova, trodde jag skulle kunna sova men ikke gick de o somna om när han alltid ska göra mig ledsen! Jag kan inte förstå. Vet inte ens om han kommer i helgen längre, jag vet ingenting, albsolut ingenting. Ska jag verkligen leva sommaren igenom? Är de värt det? Eller ska de alltid hålla på såhär, då kan man lika väl stämpla ut. Vore jag ett ego skulle jag gjort de redan i natt. Faaan.

Ritkigt jävla dålig dag. Igen. Aldrig får man vara glad för är man de så sa du, rickard, alltid trycka ner mig. Eller så kommer de nån/nåt annat o trycker ner mig. Jag blir sakta men säkert kvävd av detta!

Ingen verkar längre ta mig på allvar :'(

KANSKE på återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-05-08 07:11:23

Jag tar dig på allvar.. Men de spelar kanske inte så stor roll, iomed att vi aldrig har träffats..hehe..Men men..Om de får dig o känna bättre så suger dom flesta av mina dagar också:( Sååå Du är inte ensam i allafall..Kram

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-05-08 08:20:17

Tack, nje kanske inte men lite roll spelar de ju iaf.:) känns ju alltid bra om de e nån på denna jord som förstår. Nee o du e inte ensam du heller. Kram

Postat av: Moa

Publicerad 2008-05-09 05:21:03

Kom igen och ryck upp dig nu. Gör nått kul istället för att gå å vänta på svar du inte får.

Lev ditt liv istället å se frammåt iställe för att hänga upp dig på de som varit.



Förstår att de e jobbigt men försök!

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-05-09 22:02:47

Du.. jag försöker så gott jag kan ska jag säga.. men är inte så lätt när man får höra delade meningar varje dag.. olika från dag till dag.. men jag räknar inte me att nån ska förstå, många tror de e Rickard som gör rfätt heeela tiden

Postat av: Moa

Publicerad 2008-05-10 21:47:39

De e bra, kämpa på tjejen! Å jag tror inte att Rickard gör rätt hela tiden...

Jag menade inte de förra inlägget som nått negativt, du kanske uppfattade de så?

Ta hand om dig.

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-05-10 23:13:41

Jao jag kämpar på som bra den, men de e skit svårt efter allt man får reda på o så.. mjo jag fattade de nog lite negativt, för de alla tjatar om att gå visare o så hela tiden men jag ha svårt för de.. vi har genomgått sååå mkt tillsammans.. men men...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela