Välkommen!

Jobb...

Publicerad 2008-05-19 10:29:42 i Allmänt

19 Maj 2008 - 10.24

Hej hej
Vet inte ritkigt vad jag ska skriva här idag. Ler.
Ska iväg o jobba sen iaf.. 15.30 - 22.00 , fast har väldans skallavärk idag, så får se hur de ska gå.

Har precis suttit o laddat upp  bilder på bilddagboken.. tjecka gärna in den:
http://tuccit.bilddagboken.se/p/main.html
o glöm inte att kommentera där också ;)

Aha annars händer inte mycket idag, skulle ha tvättat men efterom jag har så ont så orkade jag inte det.

Nehe om man ska gå o se vad man har för mat i frysen o laga till? måst eju äta ngt på jobbet, innan jobbet också för den delen.
Ae jag får väl gå o göra det.

På återseende!

/TucciT



11.35

Nu e man här igen..

Satte igång o tvättade två maskiner iaf.. hehe..

Men ringde däremot jobb o sjukanmälde mig.. mitt huvud vill inte alls idag :(
Ögonen hänger inte med o jag kan inte fokusera min blck, tur att jag fått akuttid till ögonläkaren imon..

Är så trött på o vara sjuk, vill vara frisk o kunna göra allt som alla andra.

Ska försöka vila mig så mycket som möjligt nu idag, så kanske man e lite piggare till kvällen iaf, man vet ju aldrig v ad som händer då :P haha.. förmodligen ingenting men ändå ;)

har föresten glömt o nämna här att jag för typ två veckor sen fick en bil av min morfar.. mormor o morfar e dom bästa :D
Så nu slipper man låna mammas bil hela tiden när man ska nån stans.
Skönt.

Undra vad man ska äta idag.. förslag någon?

Nee.. ska nog ta o sotera lite på dator nu tror jag nästan.

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela