Välkommen!

Jobbig natt

Publicerad 2008-05-01 08:51:14 i Allmänt

1 Maj 2008 - 08.36
Godmorron alla glada bloggläsare :)

Nu sitter man här, precis varit nere o slängt in första maskinen med tvätt. Båda tvättrummen var lediga så kunde sätta igång två maskiner på en gång, härligt :) Så sen e de bara två kvar sen får de va klart för tvätt me idag tycker jag. hihi. Tvätta är också bland de tråkigaste att göra, fast diska e trotts allt värre. :P

Jaha hur har allas natt varit då? Min vart inge vidare. Jag var sjukt uttråkad igår o på dåligt humör för det. Och sen gör de de inte bättre när Rickard lovar saker o inte håller de. Varför e killar sånna? lova saker sen skiter i det för att dom åker till en polare?! Man kan väl höra av sig fast att man är hos en polare eller? Aja blev iaf ett jävla liv, men fick ett sms sen mitt i natten när han vaknade. Jaja får väl se hur de blir idag.

Annars idag så ska jag nog till Emmaboda o lyssna på min kära bror som ska hålla sitt första Maj tal där iår. Förra året höll han det här i Nybro, iof har jag redan hört talet han ska hålla idag men blir ju aldrig desamma när man är där o lyssnar så jag får väl ställa upp o ta mig dit för hans skull :) Kunde ju inte vara där för honom förra året så...

Jaha imorgon går då flyttlasset till Sthlm, ska bli kul o få se Bror o Davids nya lägenhet :D David har redan flyttat dit ju, för några veckor sen, så nu är de bara Emils (bror) saker som ska upp. Jobbigt värre, han som har alla dom tunga sakerna o de ska bäras i spiraltrappa upp för tre våningar. Tuuungt. Vilket fall som helst så flyttar inte min bror dit denna helgen, han har lite kvar i skolan här så han tar sin magisterexamen den 5 Juni. TIlls dess ska han bo på min soffa typ. haha. Bror o jag i samma lägenhet i ca en månad, hur ska detta gå? Då kan jag ju inte ta hem några killar på rummet.. skämt o sido..

Kommer iaf sakna min bror massor sen när han väl flyttar upp till Sthlm men o andra sidan så får jag se de som att då kommer jag iväg till ett annat ställe när man ska hälsa på dom där uppe o de är juh alltid skoj :) David hade föresten hittat nån bilig o bra frisör där uppe som han o jag kanske ska gå till i helgen o göra mig fin, vi får väl se vad som hinns med. Han e den goaste killen, han o min bror e så perfekta. Jag vill också ha det så. Älskar dom pågarna :D

Nehe får avsluta lite fint här. Måste kila ner i tvätten, skriver mer sen säkert :) men ha de så bra alla så länge så hörs vi :D

På återseende
//TucciT


Jag min bror Emil o David




12.01
Nu är man här igen :P Sitter o har de tråkigt, väntar på att kl ska bli typ ett så att jag ska köra o hämta bror min o sen ska vi till mamma o pappa o hämta dom sen bär de av till Emmaboda o se talet :) intressat.. not.. haha joda lite men e inte intresserad av politik för fem öre :P

Sitter här o tittar på Maddiken, härregud vad länge sen man såg de. haha.
Tycker Elisabeth har så kul svar på tal typ när mamman säger att hon inte får slicka på mat tallriken.
 "Varför finns de ord som slicka om man aldrig får göra det"
Madikken: Glömt inte be din aftonbön.
Elisabeth: Ne för de gjorde jag i söndags 7 gånger så de räcker för hela veckan"
haha lite roliga e dom allt :P

Undra vad man ska göra ikväll? Har ngn som läser nåt förslag?

Tror jag ska ta och göra mig nåt o äta. Får nog bli en smarrig vårrulle idag :) Så att man inte går hungrig i Emmaboda, vore väl inte bra kanske.

Känner att de blir mest strunt snack här.

Men kan säga så mkt som att idag saknar jag nån att hålla om, pussa på, krama på, gosa med ;) Fast egentligen saknar jag en viss person men de e väl ingen som förstår vem jag menar? ;) *visslar* tro vem du vill, haha. ♥

På återseende!

/TucciT



21.46

Nu e jag tebax. Varit en rätt så fullspäckad dag. Brors tal var iaf väääldigt bra, bättre än väntat o han fick en massa beröm efteråt från alla möjliga :) Kul.. Rätt imponerad av min kära broder :D
Annars har jag mest donat här hemma, brors katter har kommit hit ikväll dom o Emil ska bo här nu tills Emil själv flyttar. Vi kör hans flyttlass till sthlm i morgon så då försvinner alla saker så då får han bo på min soffa :) hihi
Rickard ringde förrut så blev på lite bättre humör iaf :) Bad om förlåtelse o så... *skönt*
Nehe nu måste jag packa lite.. skriver mer i helgen eller när jag kommer hem igen.
Ha en bra helg alla

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Rickard

Publicerad 2008-05-01 22:13:06

Förlåt för jag var dum gumman :( gjorde bara fel fel fel å mer fel igår.. förlåt.

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-05-01 22:51:36

Hajsan! Fin bild förresten!

Madicken, va mitt favoprogram när jag va liten!

Puss

Postat av: Svar till Rickard

Publicerad 2008-05-08 08:27:46

Ditt förlåtande är mottaget, men du gör samma fel gång på gång o de gör mig ledsen de vet du. Men tack för du skrev!

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-05-08 08:28:32

Hejsan.

Tack så mkt :) hihi

Aaa de var ett av mina favoritprogram också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela