Välkommen!

Rastlös, ont o förvirrad

Publicerad 2008-05-10 17:44:17 i Allmänt

10 Maj 2008 - 17.34

Hejsan alla glada ledsen o allt vad ni nu är :)
Jobbat idag i 6 timmar typ, vilket resulterar i att jag mår  typ skit nu o har as ont i skallen.

Sitter här helt ensam i min säng just nu. Så jävla tråkigt.
Varit ute hos mamma o pappa en runda nu efter jobbet, kom precis hem. Var lika rastlös där som här så därför drog jag hem istället för o sitta där o deppa kan jag lika väl sitta här.
Folk säger jag måste rycka upp mig, gå vidare och göra saker.
Tror ej dom vet hur jag funkar, vet knappt själv hur jag funkar.

Kan inte lita på en människa längre, så fort något är minsta lilla konstgt så börjar allt snurra.
Jag är så fruktasvert förvirrad så tror inte de finns alltså. Men men.. vad gör man?

Ska bara sitta här hemma typ hela kvällen, Rickard skulle ju varit här men blev ju inte så. Jävla Svikare :P
Hade varit fan så mkt roligare m han vart här eller aa jag tror de iaf. Han gör mig bara ledsen förvirrad o arg just nu. SUCK

Aha annars händer inte mkt.. jobb imorgon också, 15.30 - 22.00.. rätt gutt me kvällar men imon jobbar jag me en som jag inte ritkigt kan förstå mig på o sen nån vikarie som jag inte vet vem ännu. Hur ska detta gå?
Med mitt dagliga humör nu o sen med nån som irriterar mig ännu mer.. härregud säger jag bara.

Bror åkte till sthlm idag :) Lite tråkigt ändå o vara ensam igen, men man är ju van som sagt.

Jag HATAR singel-livet, de är värkligen pest o pina.
Finns nog inte mkt värre.
Vill ha n ån o älska.. fast de har jag iof redan men vill ha nån som älskar en tillbaka.. kommer de nånsin att komma? hmm jag tvivlat starkt.

Om man ska gå o städa lite kanske?
haha varför inte få ännu mer ont när man redna har de liksom? fast egetnligen borde jag inte men kanske lika bra o arbeta sig hela slut nu innan sjukhuset på måndag så läkaren får se mig när jag e som värst kanske? Usch
Kanske borde man skita i sömntaletterna också nu sista nätterna så han kan tro på att jag inte sover? känns som ingen tror mig o jag tror ingen. Sorligt men sant :(

Neee vad jag klagar haha måste vara tråkigt o läsa min blogg, men ibland behöver man skriva av sig lite grann.
O just nu består mitt liv nästan ändast av besvär så då finns de ju inte mycket annat o skriva om? eller?

Nehe ska se om jag kan gå o hitt på nåt.

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela