Välkommen!

Sjuk Sjuk Sjuk o Åter Sjuk

Publicerad 2008-05-20 19:00:39 i Allmänt

20 Maj 2008 - 18.54

Jao uscha nu e man sjuk igen...
Har svin ont i halsen o ont när jag andas... måte till doktorn imon... suck har garaneterat halsfluss.. hoppas bra inte jag e på väg o få lunginflammation igen..
Får väl se vad doktorn säger imon.

Idag har jag varit på sjukhuset igen, hos ögonläkaren som kollat mina synnerver o så.. men hittade inge fel alls så nu e de väl klart då, kronisk huvudvärk som dom inte kan göra nåt åt.. suck

Annars har de inte hänt mkt idag, varit ute hos mamma näst intill hela dagen o färgat håret o donat :)
 Klippa mig imon efter doktorn. Är juh bröllop på lördag så måste man ju vara fiiin :D

Nee vet inte rikgit vad jag ska skriva, håller på o snacka me Brossans pojkvän, så ska nog ta o koncentrera mig i det nu..
han vill snacka hemlidsar me dmig nu så bäst o lyssna ;)


Ha de gott alla som läser :D

Kram på er

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela