Välkommen!

Sjukhuset idag..

Publicerad 2008-05-12 09:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

12 man 2008 - 09.29

Usch e nervös. Nevrologen står på tur idag.
Undrar så vad han kommer säga när jag berättar att de bara blir värre o jag inte står ut snart :/

Klockan två ska jag vara inne på sjukhuset i kalmar, hata.
Hoppas så innerligt att han säger att de kommit nån ny medicin eller ngt man kan göra, men chansen e ju väääldigt liten tyvärr :(

Just nu har jag svinont efter att ha jobbat hela helgen och haft en dålig natt.
Vissa förstör ju mina nätter jämt! Ta åt dig!

Men nu e man iaf uppe igen och ska väl snart ta o göra mig iordning o äta lite frukost o så.
De vanliga tråkiga alltså :P

Annars blir de väl en lugn dag, får se om mamma o jag tar en runda till Ikea efter sjukhuset när vi ändå är i Kamar.
Vi får se, men vi bruka rju alltid göra de så varför inte idag också? haha

Alltså varför e så de så mycket folk som bara endast gör som dom själva vill?
När de duger för dom då duger de typ.
Aldrig om de duger för nån annan och duger de inte för mig typ så blir dom sura för det.
De e ju sjukt.
Varför förstår jag mig ej på människor längre liksom?
Bara dehär med att man inte kan lita på en människa längre är fan hemskt. Varje gång nån säger nåt så tänker jag: "jojo visst säg du de, jag tror på de den dagen jag ser de."
Jag har fan blivit förstörd, hur ska jag få bort de?

Neee palla skriva mer, dålig o mkt orolig dag! Du visste de ändå ställer du till de mer!

På återssende!

//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela