Välkommen!

Söndag

Publicerad 2008-05-11 10:34:12 i Allmänt

11 Maj 2008 - 10.18

Visst är söndag en rolig dag? haha
Nja jag kan nog inte hålla med mig själv ritkigt :P
Lite gladare idag iaf känns de som, än så länge (bäst o lägga till, kan ändras på en halv minut typ)

Sitter just nu i ängen igen o skriver, skönaste stället o sitta o skriva på tror jag ;) Har ätit frulle för en stund sen så tänkte jag sätter mig lite vid datorn innan jag fortsätter att göra min iordning.

Ska iväg o jobba sen juh, känner inte för de idag faktiskt. :P men man måste.

Igår var jag ute o körde mestadels av kvällen haha, har man inge o göra får man väl hitta på nåt o göra liksom :)
Kom till ett helt underbart vattenfall mitt ute i ingenstans, helt underbart :)

Vet egentligen ej vad jag ska skriva ritkigt, längtar otroligt till nästa helg, ska bli helt underbart :P Nu undrar folk vad som ska hända de.. men de ni.. de kan ni få undra lite till ;) tihi

Nee ska nog kolla klart på Miami Ink nu :D

Puss på er

På återssende!

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela