Välkommen!

Sthlm idag:)

Publicerad 2008-05-02 08:19:54 i Allmänt

2 Maj 2008 - 08.11

Morrn mina läsare!

Sthlm idag då :)
Sitter här i min säng. Tänkte blogga lite innan jag ska ta o göra mig iordning inför o börja vår lilla tripp till Sthlm.
Kommer bli långttråkigt o sitta i bilen.
Komme bli skönt o vara framme.
Hade tänkt sitta uppe hela natten, men jag tröttnade för jag var ju så himla trött sedan dagen innan då jag knappt sov ngt pga att jag var förbannad, besviken o massa ledsen på Rickard.
Idag e de en ny dag o vi lämnar de gamla bakom oss.
Igår kväll ringde han en gång till o vi sa god natt o så, blev ett kort samtal *dumma dig Rickard* lite off blev jag.
Men senblev de smsande o aa jag ska väl inte klaga då. Vänner igen iaf efter ett jävla tjaff igår ju.
Som som sagt, idag e de en ny dag o den ska inte förstöras.

Ska strax gå o göra mig lite fin :P haha man måste ju se någerlunda ut när man kommer upp till Sthlm, ska ju träffa brors polare som man aldrig innan träffat  men iof är han också gay men lite fin kan man väl få vara för de? ;) haha.. men inge märkvärdigt, tänker åka i mina tio storlekar förstora mjukisbyxor haha. Men måste fixa frillen o sminka mig iaf :) Så de blir inte så långt idag, fast ser nu att de blev någerlunda ändå :) Så här får de bli o avsluta, så nästa gång vi hörs är det nog från Sthlm kanske.

Ha en trevlig dag!

På återssende!

//TucciT




Lite bilder som jag fulade mig o tog igår också ;)

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-05-02 09:40:13

Ha d så skoj i sthlm!

Postat av: Moa

Publicerad 2008-05-03 20:13:09

Hälsa Sthlm från mig. =o)

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-05-08 08:25:09

Tack, de var skoj :)

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-05-08 08:25:45

Jorrå jag hälsade sthlm:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela