Välkommen!

Tjuvat från Victoria :P

Publicerad 2008-05-20 18:08:54 i Allmänt

20 Maj 2008 - 17.57

Äger ett par vita string:
Japp, mer än ett par
Har mer än 5 bh:ar: Ja, men tror ej alla passar längre :P
Älskar killar som har magrutor: Nej inte direkt
Har haft trekant: Nope
Har färgat håret minst 3 gånger: Självklart
Går inte ut utan smink: Jorrå de händer
Har någon gång spelat klädpoker: Jo de har la hänt, när jag var mindre, haha
Har haft sex på en offentlig toalett: Nope
Strulat med en tjej: Nope
Strippat inför en folksamling: Nope
Tittat på en porrfilm: Tror ej jag sett en hel, men visst delar av de :P
Du studerar ofta din kropp i spegeln: Nee, tycker ej om min kropp
Älskar att shoppa underkläder: Nej, usch
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: Haha NOPE
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: Noe
Du älskar att prata om sex och killar: De e la inte fel
Har dåligt självförtroende: JAA
Älskar att få uppmärksamhet: Om de e possetiv uppmärksamhet så aaa
Romantiska filmer är det bästa man kan se: Nja, men de e la trevligt
Du har solat solarium: Japp
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: De du :P
Du bär alltid läppglans: Nope
Du är nöjd med dina bröst: Neeej, usch o fy :P
Du har provat droger: Nja, vad räknas som droger?
DU HAR SVARAT ÄRLIGT PÅ FÖLJANDE FRÅGOR: De kan ni klura på :D

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-05-30 01:57:27

haha...hum, ja d va endel konstiga frågor, altså.. 15 killar på en o samma kväll, hade du gjort d hade jag nog både sett upp till dig lite...sen hade jag nog..spytt upp nåt oxå:D... hihi

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-05-30 19:31:41

Jao en del konstiga frågor ja.. haha aa hade jag varit me så mång askulle jag bli rädd för mig själv.. haha inte min stil direkt :P o skulle nog aldrig kunna ragga upp så många.. hehe.. så poppis e man ju tyvärr inte :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela