Välkommen!

1a advent :)

Publicerad 2008-11-30 10:54:23 i Allmänt

10.42

Yes idag e de ju då första advent som jag så länge väntat på :) ler.. Började julpynta lite igår.. o gud vad de blir fint.. så mysigt så de e inte sant.. ler.. Kan de inte vara jul lite oftare? :P Är intehelt klar men kommit en bit på vägen iaf, idag ska jag iväg o köpa nya julgardiner till köket så de blir lite snyggare än förrut :D Weeieii.. Måste köpa lite mossa o sånt me så jag kan fixa till min ljusstake med ju..

Aha annars så händer inte mkt.. e forfarande rätt så dålig från o till o har ont.. idag e de julskytning vilket innebär att jag måste gå med kläder på mig.. aj aj. .men de får gå.. nu får man börja lyssna på julmusik va? :D weii.. hihi.. julklappar har börjats inhandla för ett tag sen.. heeh.. jag o mina klapparalltså.. har redan fyllt hela min säck med julklappar plus att jag har några st bredvid som ej får plats.. o än e jag inte färdig me klapparna.. hihi.. ska bara infomera er om att i säcken e bara klapparna till mamma pappa o brossan o david.. hihi.. eller typ bara till mamma o brossan.. :) Tänk om alla kunde vara som mig med julklappar.. så kul de skulle vara :D

Men tänker tillbaka mkt på förra julen, vad kul vi hade.. mamma pappa jag o R... devar mys o jag minns så väl hur fina pressenter jag fick av min dåvarande älskling.. o hur vi gick på julkskyltningen i Alvesta o hade de mys.. jultomten o alla barnen som satt ute på hans trappa till lägehneten.. så mys.. iår blir de o fira allt ensam.. med familjen såklart..


Satt igår o la in bilderna från sjukhuset.. så tänkte lägga upp några här som avslutning på detta väldigt blandade inlägg :)

På återseende!
//TucciT


Visst e man het när man ligger på sjukhus? ;)


Fick flera liter dropp för att kämpa o få upp mitt låga tryck, o så fick jag knappt i mig nån mat o dricka heller..


Sönderstucken är jag snrt i mina armar...


Till slut tog jag mig upp i en rullstol för o välkommna Melwin till världen :)


Världens sötaste Melwin 2 dagar gammal.. så jävla söt kille :) Han fick mig o kämpa :D

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-11-30 18:33:14

Då fick man se hur du hade det på sjukuset :) men det är ännu skönare att veta att du är hemma och på bättringsvägen!!! och att du äntligen får pynta lite ;)

Vilken gullig liten rackare du håller i :)



kram

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-11-30 22:46:03

Är du inte tillsammans med Erik längre? Eller är du kär i ditt ex? Bara undrar för det kan låta så ibland när du skriver om gammla minnen! Bara undrar! =) HA det bra kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-01 09:29:10

hahahaha jag e lite förvirrande.. o e har sina anledningar.. mene när jag är inte kär i mitt ex.. haha.. o jooojag e tillsammans me Erik <3... e lite upp o ner nu bara.. folk tror så mkt o de e så många som snokar.. bla hans flickvän.. Kraam

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-01 13:24:09

Okej då fattar jag! Trodde jag hade missuppfattat något innan för jag hade för mig att det va du och Erik men sen blev jag osäker...hehe Okej förstår inte så kul att ha folk som snokar... hur mår du nu då? Känns det lite bättre nu det gått ett par dagar? Människa du är vacker utan smink alltså! fyfy att se bra ut =) Krya på dig Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-12-02 09:49:17

Yepp nu fick du se mig hur jag hade de lite på sjukhuset.. jo de e skönt o få vara hemma igen :)

aaaa hihi Melwin är sjukt söt :D ler kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-02 09:53:17

Hej.. okey hehe nej då men de är jag o Erik.. mjo man kan bli osäker eftersom vårt förhålland evarit lite osäkert nu.. men nu kommer han snrt så får vi se :) .. nje fast ändå e de rätt skoj att folk inte kan låta bli o snoka.. utan vill veta allt o mig o mitt liv.. fine.. då får dom göra de tycker jag :) . nje jag mår sådär.. ska iväg o plocka stygnen idag o prata lite me en läkare o se vad han säger.. känns inte som de l'äker ihop som de ska riktigt.. haha what?.. jag ser fan ut som ett spöke utan sminkP= : hahaha.. men kul o höra at nån säger man ser bra ut :D weeii blev så pff o glad när jag läste de :)



Kramar

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-02 09:53:18

Hej.. okey hehe nej då men de är jag o Erik.. mjo man kan bli osäker eftersom vårt förhålland evarit lite osäkert nu.. men nu kommer han snrt så får vi se :) .. nje fast ändå e de rätt skoj att folk inte kan låta bli o snoka.. utan vill veta allt o mig o mitt liv.. fine.. då får dom göra de tycker jag :) . nje jag mår sådär.. ska iväg o plocka stygnen idag o prata lite me en läkare o se vad han säger.. känns inte som de l'äker ihop som de ska riktigt.. haha what?.. jag ser fan ut som ett spöke utan sminkP= : hahaha.. men kul o höra at nån säger man ser bra ut :D weeii blev så pff o glad när jag läste de :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela