Välkommen!

Är jag dum?

Publicerad 2008-11-16 13:30:02 i Allmänt

13.22

Är jag dum som tycker de e tråkit att alla skaffar barn av mina vänner nu? Jag tycker de e skit kul.. men ibland kan de blir för mkt snack om det.. o man känner sig bortglömd o bara en i mängden som hänger med för att de ska se bra ut..

Jag älskar barn de gör jag.. men ibland kan de bli för mkt.. när de bara e barn barn barn o inget annat typ.. Jag e så osäker på allt nu.. jag sitter här o gråter.. de har blivit för mkt.. känns som jag snart inte har nån o prata med.. om saker man behöver prata om..jag har behov av o prata jag också..men jag orkar inte ta kontakt.. jag orkar inte de längre.. Orkar ingenting.. orkar knappt ta kontakt med Erik..

Tårarna bara rinner nerför mina kinder.. sitter här nu o bara stirrar.. lyssnar på musik.. o pratar med lilla Malin :) Fast jag kunde varit i samma situation nu jag.. men näe.. jag känner mig som den ensamma.. som ingen har tid med.. ingen som frågar om man vill ses..

tårarna bara rinner.. vad i helvete ska jag göra?.. Allt går utför.. medans man ser alla andra lyckliga skapa famijer.. o de e så mysigt o se.. o jag e glad för mina vänners skull.. de e jag verkligen.. men känns som jag bryr mig för mkt.. mer än vad folk kommer göra för mig.. äe jag vet inte.. detta kanske bara är som jag får för mig.. men men..

Jag e väl helt enkelt så trött på livet så de har blivit för mkt från alla håll o kanter o med mig själv..

Nee nu ska jag gå i diska eller nåt annat kul som min vardag består av..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: david

Publicerad 2008-11-16 15:08:04

Tessan min!



Jag vill inte att du ska sitta hemma och gråta det gör mig så ledsen att läsa.

Det här med att skaffa familj, jag kan förstå att det kan kännas tungt att se alla som gör det men du får inte tänka så. Du är fortfarande så ung du har MÅNGA år på dig att göra det och du kommer att göra det men det viktigaste är att man gör det när det passar sig själv bäst inte för att alla andra gör det. Det är så mycket man ska tänka igen om innan man skaffar barn. Man kan få barn även när man är över 30 så du har tiden framför dig.



Sedan blev jag lite ledsen över att du skrev att ingen hör av sig, jag vet att jag inte har gjort det mer än nåt sms och det är skit dåligt av mig men du ska vet att jag tänker på dig och jag längtar så tills den dagen då du kommer upp hit så vi kan göra stockholm igen!!!!!!



Jag tror du behöver det, komma ifrån allt å göra något kul!!!!



MÅNGA KRAMAR

David som saknar dig så mycker så han vet knappt



Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-11-16 21:13:18

Hej David



jao jag vet de gör dig ledsen o läsa.. men de är så det är och jag måste skriva av mig ibland.. jo de me o skaffa familj är ingen brotska på de viset.. men de känns bara som jag aldrig kommer få uppleva de.. de e så mkt blandade känslor nu för allt o alla tycker jag.. jag e helt kluven.. neej klart man ska inte göra det för de passar andra de ska ju passa en själv.. men JAG är mogen o skaffa familj.. vissa är det inte.. tyvrr..



Jao men du har iaf skickat mess o Emil har ju hälsat från dig o så.. o jag VET att du alltid bryr dig o kommer alltid göra.. det tvivlar jag inte på..

jag längtar också något sjukt tills jag kommer upp till er.. de är precis vad jag behöver.. synd bara det är över så kort tid jag är där.. men de e bättre än inget iaf :) ..



Helt rätt.. jag behöver komma bort från allt o komma upp till mina älsklings killar i sthlm :D



Många kramar till dej med.. saknar dig massa också

Postat av: Moa..

Publicerad 2008-11-19 01:25:27

Jag tycker de e as jobbigt me ungar. Å dom bara ploppar fram överallt juh. Alla har ju typ barn.. Orka!

Postat av: Svar till Moa..

Publicerad 2008-11-19 11:31:22

haha nä.. ungar e ju de bästa som finns ler.. jo alla e grvidatyp suck.. utom jag .P haha men jag vill inget hellre än o bli mamma nu :) älskar barn :D

Postat av: Moa

Publicerad 2008-11-19 19:11:44

I lagom mängd e dom helt okej. Men jag ska säga dig en sak. Idag på tåget satt de en unge å skrek bakom mig. Hela resan! Inte okej.

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-11-19 19:49:18

haha ne då kan dom vara jobbiga.. men samtidigt dom e barn o ve inte bättre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela