Välkommen!

De va de de...

Publicerad 2008-11-16 21:09:09 i Allmänt

21.02

De var mkt "de" i den överskriften.. mene aa nu e de gjort.. Varit i växjö.. kan inte säga så mkt om det.. de var roligt, trevligt, mysigt, ledsamt, tårar, skratt, kramar m.m.. jobbigt samtidigt.. jao mkt känslor där.. från olika håll..

Nu e jag hemma hos mamma o pappa.. sett sista stunden nu på ensam mamma söker.. ska sätta mig med mamma o fylla i massa papper till försäkringskassan sen ska jag köra hemmåt.. lägga mig i min säng o försöka koppla av.. sova lite..

imon bär de ju av till mötet på sjukhuset.. ska bli trevligt iaf :) Ska köra inom o hälsa på farmor lite snabbt innan också.. o åka o kolla på stövlar..

Nån som vet om de finns psykologer man kan skriva till? Som man inte behöver sitta o prata med? De e ju så mycket lättare att skriva.. jag tycker det.. o jag behöver hjälp.. de e konstaterat iaf.. när mamma sätter sig o frågar mig om vi ska ringa o få tag på en psykolog för o reda ut mitt liv.. jao då e de nog de jag behöver..

De var iaf kul o ses igen o ångrar inte jag åkte.. även om de vart jobbigt lite me Yvonne o så så var de skönt på andra sätt o komma till växjö.. tror jag behövde det.. nu går livet vidare tills jag åker dit nästa gång..

Nee nu ska jag kika runt lite innan mamma kommer.. hon snackar i telen med min underbara bror.. han e så söt o go.. min Emil brossa :D .. Han ringde mig så fort han hade läst min blogg o frågade hur de var.. de värmde.. tack brossan..

Ha en fortsatt bra kväll..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Ace

Publicerad 2008-11-16 23:43:58

Du verkar haft en bra dag, skönt. Hälsade bara på din närstående på sjukhus? Kram

Postat av: Svar till Ace

Publicerad 2008-11-17 19:33:15

Mjo bra o bra.. de var väl okey dag iaf.. bara närstående? haha vem vet.. kanske jag träffade nån annan me.. de vet man aldrig :P lurig

Postat av: Ace

Publicerad 2008-11-18 00:08:40

Lurig du :)

Postat av: Svar till Ace

Publicerad 2008-11-18 07:12:36

haha de e väl klart jag är... måste vara lurig ibland:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela