Välkommen!

En tanke

Publicerad 2008-11-17 22:13:34 i Allmänt

22.10

Skänker en tanke till min underbara Kusin... hans dop var i lördags men pga av mina helvetes jävla sjukdommar kunde jag inte vara där.. här kommer en tröst på vägen till Bruno.. blev så ledsen när jag inte kunde åka.. men hoppas vi träffas snart så jag kan ge min underbart fina doppressent.. eller ja pressenter :) Och mysa en masssa med honom igen :D




Tack så jätte mkt Amanda.. du e nog den bästa jag "träffat" på näetet.. Underbar människa.. Omtänksam o snäll.. o så har hon ju sååå söt dotter me :)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2008-11-17 22:15:49

Aw:) Detsamma! Du är supergo! KRAM

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-11-17 22:17:59

Aw tack :) hihi.. värmer o höra iland :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela