Välkommen!

Försöker försöker försöker o kämpar o kämpar

Publicerad 2008-11-18 22:39:27 i Allmänt

22.35

Jao de e vad jag gör för  o förska komma in i DITT liv och vad som händer i ditt liv.. men hur mkt jag än kämpar så e de lögn i helvete att lyckas.. de gör mig så ledsen o mer o mer osäker.. varför släpper du inte in mig?????? Ja de kan jag nog fråga förjäves för jag lär inte få svar...

Annars så kom jag precis hem från mamma o pappa.. vart där hela dagen.. gråtit en hel del.. men de e inte mkt o göra.. Nu e jag hemma i ensamheten igen o då börjar tankarna.. men men.. inget o göra åt de heller.. tomt är de här hemma.. Var ju hos mamma för vi skulle bada Tessie... men hon fick stanna där nu.. så hon kan bo där när jag e på sjukhuset o så så pappa slipper åka fram o tillbaka hem till mig o ta hand om henne.. så nu e de tomt här hemma.. hihi.. men rätt lugnt o skönt ändå :) Ler..

Jävla Msn som vägra funka .O blir galen haha.. men ska ändå strax ta o försöka sova lite grann..

Natti Natti

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: yvone drougge

Publicerad 2008-11-19 17:02:53

Hallå bruden!

tanten här,hoppas att vi snart ses igen.Tack för igår.Du vet jag tänker på dig varje dag.Än har inte allt hänt men jag ringer när dom fått dit dosan.

Du ska veta jag är med dig vid nästa op.

kram som en björn. yvonne(tanten)

Postat av: Svar till Yvonne Drougge

Publicerad 2008-11-23 10:15:37

Hejsan!

Gud vad kul att du kommentera i min blogg :) De lyfter upp mig lite :) Jao vet att du tänker på mig o jag tänker massa på dig också ska du veta.. varje dag går de tankar till dig.. Men du e inte nån TANT :P haha.. du e för rolig :) Ja tack imon e du med mig vid min op och jag ska tänka på dig som ska börja me behandlingar! Tack än en gång för du skrev.. kramuis från Tess

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela