Välkommen!

Går inte...

Publicerad 2008-11-18 07:17:02 i Allmänt

08.27

Löhn i helvete är det att somna om.. massa tanker bara snurrar.. blöö.. ville ju sova ut lite idag men ikke.. så får la snart bli o gå o käka lite frukost o sen börja städa lite smått.. men de e inge kul när man inte mår bra.. för jag mår inte bra idag.. jag e förvirrad o tankspridd o ledsen o glad o aa jag e nog allt idag typ :O Vad ska man göra då? hmm

Jao jag har då problem :P haha.. hmm.. varför har man haft sin pojkväns nman på sin sida sen tar bortde? :O haha jag har konstiga funderingar ;)

Pussendå


07.14

Gåt fan ta mig inte att sova... är så förbannt trött men hjärnan vill verkligen inte koppla av... den vill något helt annat...

Usch ja idag skulle de vart en vecka kvar tills ma åkte.. blö.. kanske lika ra o ha de såhär... vad vet jag? :O

Nee nu ska jag kika lite sen se om de går o somna liten stund..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela