Välkommen!

Glömde

Publicerad 2008-11-14 12:16:19 i Allmänt

12.08

Glömde skriva lite saker.. de blev så mkt.. på måndagen på sjukhuset så kom dom in till mig o sa att jag skulle ner o göra en gastrostopi.. hade jag inte en aning om att dom skulle göra så jag fick panik o började gråta o sa att jag inte ville.. de är bland de värsta jag gjort på sjukhuset förrutom LP som också e värst.. men iaf.. sa att jag inte ville o dom ringde läkaren o sa att jag hade blivit skräckslagen så dom sköt upp de till tisdagen.. ringde till mamma o hon kom in direkt o fick stanna för o vara med mig o göra det på tisdagen..

De gick mkt bättre denna gången.. men visst de var jävligt otäckt men ändå bättre än förra gångne o dom skötte de snyggare.. både läkaren o sköterskan än vad dom gjorde när jag gjorde den för typ två år sen.. dom hade även bytt ut slangen som dom kör ner .. så den var smalare nu än för två år sen.. tur det.. 

Undersökningen visade ingenting o allt såg fint ut.. min magsäck var fin o jag har inte töjt ut den o dom hade inte gjort den förliten o de var ingen blödning i den.. som dom hade misstänkt..

nu återstår frågan varför jag spyr upp nästan all mat jag äter. kan beror på gallstenarna.. men vi får la se.. skönt de inte var nåt fel i min mage o tarmar iaf :)

Det var alltså en undersökning när dom bedövar halsen o kör ner en lång slang genom halsen o ner i magsäcken som jag gjorde :(

Glömde även skriva att i tisdags kom de in en kvinna till avdelningen som skulle göra samma operation med magen som jag gjort.. så de var stor tröst o stöd för henne att ha mig o prata med o fråga massa saker.. mkt trevlig kvinna.. så igår efter operationen träffade jag även hennes dotter o sen hennes mamma.. trevlig familj o vi ska fortsätta att hålla kontakten via telefon mobil o msn :) Ska bli kul o se o följa hennes resa igenom detta..

NU ska jag ínte skriva mer.. nu ska jag ta de lugnt läsa lite bloggar o kommentera lite :)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela