Välkommen!

Gråter o gråter...

Publicerad 2008-11-08 13:41:26 i Allmänt

15.57

Nu sitter jag ute hos mamma o pappa :) Är rastlös o ville inte sitta hemma o deppa o glo så körde ut hit en runda :)

Blir inge Växjö imon tyvärr.. de passade inte.. får försöka kolla på skor när vi förmodligen ska till Yvonne på tisdag.. så får vi se om man orkar me de då eller hur det blir.. vi får helt enkelt se..

Jag saknar .......

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT


13.35

Kan inte sluta gråta.. vad är de som händer? Varför känner jag såhär? Är vi FÖR olika? Kommer vi växa ikapp varandra o mogna tillsammans? Kommer de hålla? Skönt iaf att ha tagit upp detta.. o Erik.. Jag tycker om dig massa.. mitt hjärta vill.. men.. ja.. hmm.. jag e förkrossad..

Jag e även förkrossad för andra saker.. idag kan jag inget mer än o tänka på detta och på Yvonne.. gråter o gråter o vet inte vart jag ska ta vägen.. snart ska jag iaf dit o hälsa på.. usch..

Näe nu ska jag sluta skriva.. o prata klart med mitt hjärta.. om jag tycker om massa!

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT


                         KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEEEEEEKKKKK !!!!!!!

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-11-08 14:54:08

Hej!

Jag läser din blogg dagligen har dockblivit lite dålig på att kommentera men ska bli bättre :)



Ja kärleken den är då inte alltid lätt men jag tror att det är bra att du åker upp dit vilket du snart ska. Så att du får se hur han lever hur han är på hemmaplan med sin familj mm. Tror att det kommer att bli bra.



Du måste hälsa yvonne från OSS!!! vi tänker på henne dagligen.



Det ska bli kul att du kommer upp i januari!!!! wiii



kram

Postat av: Marre

Publicerad 2008-11-08 15:10:01

Ja ibland går det fort som fan. Det är väl lite nackdelen med internet sådär så egentligen borde man bojkotta det, men då blir det ju inget roligt ;)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-11-08 15:53:39

Jao haha vissa e ritkigt jävla snabba :P Undrar vilka som egentligen e inne här o läser o snokar vsrje dag.. mjo egetnligen borde man bjojkotta.. men som du säger.. hur kul blir mlivet då liksom? hahaha.. men e de når man inte vill veta om någon/några så får man ju skylla sig själv om man är inne o snokar :) KRam

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-11-08 15:56:21

Heej David :D



haha jao du har blivit dålig på o kommentera de håller jag med dig om.. hihi..



jao klart jag ska åka upp dit de e ju självklart.. se hur han har de o hur han är i sin vardag.. nyttigt o se..



Jaa klart jag ska hälsa henne.. vi ska dit troligen på tisdag.. usch kommer bli super jobbigt..



yes i Januari kommer jag o jag längtar så satans mkt.. synd de blir så kort tid bara men så är det ju.. hihi.. då måste vi ut o shoppa ;)

Kram

Postat av: Marre

Publicerad 2008-11-08 16:33:45

Ja det vore nice om man kunde se precis vilka ip:n som varit inne och samtidigt kunna se var de ipnumrena befanns sig i sverige.



När är det du åker upp till Erik då? Hoppas det blir roligt att åka bort :D

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-11-08 16:35:08

jo de vore kul o kunna se de.. ler..



jag åker till Erik den 25e november :) så de ska bli skönt på sätt o vis..

Postat av: amanda

Publicerad 2008-11-08 19:57:20

Hm..låter inte bra det där:/ hoppas det kommer bli bra mellan er<3 , o att du ska gråta gillar jag int!kram

Postat av: amanda

Publicerad 2008-11-10 12:28:26

hur går allt?

Postat av: blöblö

Publicerad 2008-11-13 10:15:22

THEREESE! HUR MÅÅÅÅR DU? Du har itne vart inloggad på msn på aslänge ju, o uppdaterar inte :O orolig jag ju:O kram

Postat av: Marre

Publicerad 2008-11-13 20:55:39

Hoppas allt är bra med dig fast du inte skrivit på flera dagar. Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-11-14 11:15:31

- Nje jag hoppas de me mene vi får se.., nee haha tack.. jag gillar inte heller o gråta ;P



- Jadu allt går inte bra, men nu e jag hemma igen iaf..



- Jag mår sådär.. inge vidare.. nje jag har varit på sjukhuset :( Haft de as jobbigt.. Men blev så glad igår när jag kom hem o såg att du o några till hade brytt er o så :)



Kramis

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-11-14 11:17:22

Tack för du bryr dig.. allt e inte bra men de e bättre.. har varit skit sen i lördags.. eller egetnligen flrra tisdagen. .ska uppdatera min blogg om detta när jag orkar.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela