Välkommen!

Hur gör man?

Publicerad 2008-11-07 11:37:37 i Allmänt

11.35

Hur gör man när en människa som har flick/pojkvän vill vara med nån annan o skriver massa saker?
Man vet att personen e upptagen men änd håller på såhär..
o man vet inte vem pojk/flickvännen är..
man vet att den personnen som vet detta är just den person som ingen kommer tro om han/hon berättar :/
De e svårt.. hur skulle ni gjort?

Fundera över detta o skriv vad ni tänker om de? :)

Detta e en fundering jag haft ett tag..
de finns så många sånna här fall så de e ju skrämmande så nu vill jag veta hur ni skullegjort o hur ni ser på detta..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Ace

Publicerad 2008-11-07 13:10:13

Jag skulle försöka ta reda på vem den personens pojk/flickvän är och berätta det för honom/henne.

Postat av: Marre

Publicerad 2008-11-07 20:11:08

Alltså been there done that, men alltså jag tycker det smartaste är att bara strunta i den personen. En person som smörar och flörtar men samtidigt har pojk/flickvän är ändå inget att ha. Det är bara att strunta i vederbörande...

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-11-07 23:25:02

haha yes.. alltså nej har inte sagt de e nåt o ha.. ler.. jag e upptagen själv :) visst de e väl bara o strunta i men varför gör man sånt här? varför gör folk sånt? :O de e en gåta i sig :) tycker som om partnern..

Postat av: Svar till Ace

Publicerad 2008-11-08 09:42:48

o om man nästan e hundra på att personen inte tror på de?

Postat av: Ace

Publicerad 2008-11-08 14:06:57

Jag skulle nog försöka endå...

Postat av: Svar till Ace

Publicerad 2008-11-08 14:29:25

mjo ok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela