Välkommen!

Jul kort m.m

Publicerad 2008-11-14 13:15:40 i Allmänt

13.10

Sitter här o ser våra ästa år o läser gammla vykort man fått.. vissa kort ger verkligen minnen som jag kommer ha för livet.. satt här o läste.. o tänkte: vart är mitt julkort från HAN.. vart? har ajg slängt de? Hur dum är jag..

Men nej nästan längst ner i högen jag lagt fram låg det.. undra va man får för julkort iår.. känner jag mig rätt så komme rjag ju skicka en hl del.. tänkte sätta mig o göra en lista här nu under dagen till vilka man ska skicka i år :) hihi.. Älskar o få o skicka julkort :)

I de speciella julkortet som jag fick för två jular sen stod de:

"God Jul o Gott Nytt År Önskar ....... .

Hoppas du nu får en fin julafton gumman, trotts att du ska jobba. Men jag kommer till nyår så firar vi allt då.

Julkyssar till min älskling <3"

Minns hur glad jag blev.. kommer man få nåt sånt här julkort iår? :O Förra året fick jag inget men då firade jag ju jul med den jag var tillsammans med :) I år blir de jul me bara familjen tror jag.. jag mamma pappa o Brossan.. lääängtar :)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela