Välkommen!

Känner mig ledsen..

Publicerad 2008-11-15 22:06:32 i Allmänt

21.50

Vet inte varför men kan börja gråta vilken sekund som helst.. jag vill backa tillbaka tiden till så mkt.. samtidigt som jag vill flytta fram tiden.. jag vill glömma.. jag vill gå vidare.. jag vill så mkt men som jag inte kan o kanske aldrig kommer att kunna :(

Jag lever i en tid som jag inte vet vad de är egentligen..

vad är de jag vill?
Vad vill folk i min omgivning?
Vad vill folk lite längre ifrån?
Varför ger folk olika budskap?

De e mkt som snurrar i min skalle.. samtidigt som jag e lycklig o kär så e jag ledsen.. jag slits mellan mitt eget hjärta och mina tankar.. Jag vill spå fram i tiden o veta vad som kommer att hända..

Jag finns här för så många..

men finns så många här för mig?..
vilka är på ritkgit?
Vilka är falska?

Man får mkt funderingar när man ligger på ett sjukhus.. jag är inte den som orkar skriva till alla o berätta att jag är där.. ryktet går så snabbt ändå..

varför är de inga som hört av sig?
Varför är de inte mer folk som ringer en signal o pratar?

Jag syftar inte på nån speciell.. kanske lite.. men varför hör vissa av sig mer än dom som borde göra det?
Varför hör "han" av sig så mkt när inte ens min HAN gör det.. Jag e förvirrad..

Jag älskar så många o så mycket.. kanske för mycket ibland så de e svårt när man själv blir bortglömd o folk slutar att älska en?..

När ska mitt liv ordna upp sig så jag kan få den framtid jag vill ha? Med den jag vill ha det..

När ska mina klockor ringa o mina barn födas?
Kommer jag vara ensam i min lilla lägenhet med min lilla Tessie i resten av mit liv?
Eller jao jag har ju min underbara Erik, det har jag ju.. men varför slits jag då mellan hjärna o hjärta?

Livet är inte lätt och kommer aldrig vara, man har alltid sina down perioder de vet jag.. jag tror inte att livet är en dans på rosor.. men jag vet att livet kan vara så mkt bättre än vad mitt liv är..

Vad har jag för liv?

Jag åker in o ut på sjukhus.. jag lyckas jobba några dagar ibland sen är man sjuk igen.. ibland hinner man inte ens vara hemma några dagar innan de e dax igen.. o nu är frågan..

Hur länge får jag vara hemma denna gången?
När kommer nästa anfall som jag inte klarar av?

Hoppas så innerligt att de inte kommer nåt anfall när jag är uppe hos min söt "snigel".. då vet jag inte vad jag tar mig till.. jag längta så tills jag ska dit.. se en ny miljö o så.. spännande ska det bli.. aldrig varit så långt upp förrut.. men faktum kvarstår..

Hur kommer de kännas?
Hur kommer det vara?
Hur kommer jag att accepteras?

Jag längtar nåt sjuk till DIg Erik Larsson <3

Nee nu har jag fått ner LITE av mina funderingar iaf.. kommentera gärna.. rätt skönt o höra vad folk säger om ens funderingar :)

Puss o Kram på er

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2008-11-15 22:14:08

Du ska se att det ger sig med tiden. Lättare sagt än gjort men försök bara slappna av och se vad som händer. Jag tror absolut inte att du kommer sitta ensam i din lägenhet med kissen. Saker och ting kommer reda ut sig själva om man bara försöker låta dem göra det. Ingen fara, du har gott om tid att få en mysig familj - det gäller att vara ung och ha kul först innan det är dags att ändra livet och ta hand om små bebisar. Du kommer hinna med båda två vännen :)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-11-15 22:16:05

aw tack.. du var snabb me o läsa :) ler.. mjo de e tyvärr lättare sagt än gjort det är de verkligen.. joda visst man kommer väl hinna med de.. men jsut nu känns allt så himla hopplöst..

Postat av: TILL MARRE

Publicerad 2008-11-15 22:16:58

har du ej kvar bloggen längre eller? går inte komma in på den längre.. kram

Postat av: Marre

Publicerad 2008-11-16 09:45:27

Jag ledsnade på bloggen... Så jag tog bort den. Återkommer nog senare med en ny blogg. :)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-11-16 11:04:11

ah okey ler.. tänkte mest för hade ingenstans o svara hihi... kraam

Postat av: Ace

Publicerad 2008-11-16 13:36:24

Det verkar som om du har många tankar. Jag hoppas allt ordnar sig för din skull.

Postat av: Svar till Ace

Publicerad 2008-11-16 13:37:53

Jag har väldigt mkt tankar.. väldigt väldigt mkt nu sneaste dagarna..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela