Välkommen!

Lördag..

Publicerad 2008-11-15 11:14:51 i Allmänt

11.13

Jao nu e de lördag igen.. en vecka sen jag åkte in.. hoppas inte de blir samma helvete igen.. nu ska jag hålla mig frisk så jag kan ta o åka till Norrland snart :P haha..

Igår var de lugnt.. var hos mamma o pappa o kollade på idol.. den ajg trodde åkte.. Men gud vad kul de e o titta på duetter.. Anna o Kevin var ju klart bäst.. och Robin B rörde sig nturligt ädå klagade juryn *ft på juryn*

Idag vet jag inte än vad jag ska göra.. ska egetnligen ut o hjälpa mamma lite.. men får se om jag orkar..


Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-11-15 19:27:18

Jag tyckte Robin B och Alice var bäst på duetterna :D Och Robin B sjunger så jävla innerligt, älskar det, han passar verkligen i soul :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-11-15 22:12:33

Näe jg tycker Anna o Kevin var dom bästa ler... aa robin B e jätte bra.. så jädra skön röst o lyssna på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela