Välkommen!

Lördag

Publicerad 2008-11-01 11:03:08 i Allmänt

10.52

Idag e de lördag o här sitter jag i soffan med min morornrock o datorn i knäet.. Min pojkvänn ligger inne i sängen o sover.. Idag vet vi inte riktigt vad vi ska göra.. nån med förslag?

Jag har jävligt ont i skallen :( Suck.. Igår var de ett år sen jag opererade huvudet för andra gången.. usch...

Aha igår var jag o Erik på Öland.. heeela dagen.. jag köpte mig en kanon snygg lila klänning.. gud vad jag e göad för den.. ler.. hihi.. aldrig kunnat ha den typ av kläning förrut o provade den o den satt perfekt så jag vr tvungen o köpa.. hihi.. så nu har jag kläder till julfesten me jobbet/julafton/nyår o dopet :D weeiii Efter öland körde vi till mamma o pappa o käkade gott o tittade på idol :) bra bra :D

I torsdags så var ju då jag lite barnvakt till Lucas.. de gick bra.. fast han var lite ledsen.. o rädd för Erik .P hahahaa men de gick bra ändå vi gosade o busade lite o sånt skoj :D sen kom Jonna o Caroline o vi fikade med ty glasstårta o Jonna fick sina paket av mig eftersom hon fyllde tre i Onsdags hihi.. hon fick en bok som heter mina teckningar.. en bok m,an helt enkelt ritar i och har alla sina fina teckningar i en o samma bok :) Sen fick hon en krypande docka :) Hon blev glad iaf hihi.. :D ler.. Ska ta o lägga upp några få bilder från denna dagen.. Börja snöa gorde de också :O haha

Tänker på Yvonne o Farmor.. livet e så orättvist.. :'(

Nee nu ska jag dona lite här hemma innan Erik vaknar.. men de gör han väl inte än.. suck :P haha..

På återseende!
//TucciT

















Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-11-02 15:42:59

Haha, söta bilder :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-11-02 16:16:31

haha tack :) hihi... e nog Lucas som gör dom söta :D ler.. o Jonna :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela