Välkommen!

Morrn morrn

Publicerad 2008-11-20 05:43:27 i Allmänt

05.37

Morrn morrn...

fy vad trött jag e.. inte mkt sömn inatt.. pratade mkt me Erik igår om allt som hänt.. jag vill ju vara ärlig.. men de gick rätt så bra ändå.. reaktionerna blev inte så stora konstigt nog.. jag skulle dö om de skulle vart tvärtom.. nu får tiden utvisa vad som kommer hända.. kanske de e  bättre o bara ha vänner just nu iaf? jao jag vet inte..

undrar så hur allt kommer o sluta nu.. vi har satt o i skiten typ..eller jao skiten o skiten "vi" har la gjort de vi tyckt vart rätt men ändå så fel..  o de e sårt o veta vad man ska säga o inte säga.. men de e bara o inte säga nåt så får man se.. jag e inte den som ljuger.. men vännskap e en viktig sak för mig.. så aa..

Jag saknar iaf.. de e en sak som e säkert.. o jag behöver honom nu.. han e så bra stöttepelare o visar verkligen bättre nu än på mkt mkt länge hur han bryr sig om mig.. o de ska han få göra utan att hon ska bli sur.. håller med min mamma där.. hon fick ta över samtalet igår för jag klarade inte mer.. jag håller på o bryta ihop totalt o de förstod han så nu ligger allt hos honom o reda ut allt.. ska inte lägga mer belastning på mig.. så nu har jag bestämt mig för o försöka koncentrera mig på mitt istället.. även om jag e den som vill att alla andra ska må bra ändå ju.. men nu e de min operation som behöver min koncentration o mitt förhållande.. alltså Erik..

Var borta hos Caroline igår o snackade massa.. kändes iaf lite bättre.. så aa.. nu får vi se.. man blir så less på allt.. man vet ingeting om framtiden o.s.v..

Nehe nu ska jag ta o göra mig iordning för jobbet.. pappa kommer o hämtar mig typ vid lite innan halv sju.. sen blir de till sjukhuset o skriva in sig direkt när man slutar :'(

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela