Välkommen!

Morrn..

Publicerad 2008-11-28 10:43:10 i Allmänt

45.46

Hej på er igen :)
Nu ska jag snart ta o bege mig in till Nybro, vi behöver handla lite o så.. tog på min mina jeans.. o de var ju inte de skönaste för amgen kjan jag säga er.. snittet som går precis över naveln hamnar precis vid byxkanten så de skaver o gör rät ont men de får gå.. måste ju kunna ha kläder på mig.. haha.. kan ju inte gå på stan me mina pyamasbyxor? :O haha o mia mjukisbyxor jag har här hemma hos mamma o pappa sitter också åt just där och på dom andr snitten.. så aa.. de  bara i lida ut :P Bh:n sitter o skaver och precis på ett snitt.. men äsch jag kan ju int gå utan bh heller :P haha..

Man får ont när man bär nåt mräker jag.. skulle bära en coca cola igår o fick jätte ont. .hmm o dom säger jag ska jobba på måndag? i hemtjänsten? hmm ve tinte hur dom tänker.. haha.. aja tur jag hade kväll på måndag o slipper dne o sen är ledig till lördag.. så hopaps ajg kan jobba då.. vi får väl se..

Iväll blir de lugnt med goda laxfileer o massa smarrigt ler.. o Idol förståss.. vem åker ut ikväll? Nu borde väl Johan åka? han har jävla fin röst men kan ahn jämföra sig me dom andra i nuläget?

Nee nu ska jag gå o se om mamma e klart..

På återseende!
//TucciT


10.36

Morrn alla glada eller ledsna eller vad ni nu är ;) Idag e de lite lite bättre med mig, fast är mycket mer trött o slö o mer ont i huvudet.. så egentligen e de nog desamma fast med andra symtom hmm..

Gick upp för bara en stund sen gjorde jag.. väntar på att mamma ska komma upp.. vi ska nog in en sväng till Nybro idag, jag måste fixa lite saker o så måste jag hem en liten runda tror jag.. så de får nog bli de idag.. hihi.. om jag orkar..

Imon ska jag nog iaf åka hem.. har lite o fixa med juh.. även om jag inte orkar nu så kanske de kommer nån minut då o då som jag orkar o då gäller de o vara hemma så man kan göra det juh :)

haha mammas exotic kille ligger här på skrivaren bredvid skärmen o typ jagar bokstäverna jag skriver,  med blicken.. haha.. så söt så :)

nee nu skriver Elin så ska snacka lite me henne innan jag ska gå o göra mig lite frulle kanske?

hmm.. hur kan man INTE fatta mitt sista bloigginlägg jag skrev igår? :O Hmm man bli ju nästan mörkrädd..


på återseende
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Majja

Publicerad 2008-11-28 16:48:57

Skönt att det är lite bättre med dig.

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-11-28 21:44:17

Tack. jao de e skönt de iaf.. men kan ju kanppt ha på mig kläder.. lite jobbigt.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela