Välkommen!

Packar upp

Publicerad 2008-11-18 09:54:34 i Allmänt

09.55

Yes de e vad jag gör nu :( Hade ju börjat packa lite smått vad jag skulle ha med mig till Erik.. men nu får jag packa upp allt igen o isället börja packa till sjukhuset.. de e väl de sköna med inplanerade operationer att man har tid o packa fr de hinner man ju inte direkt när man får ringa skut 112 o åka in med ambulansen.. usch jag ivll inte lägga mig under kniven igen :( Nån som kommer o hälsar på mej? :O  Har ni några förslag på vad jag ska ta med mig? blir la de vanliga.. spel.. tidningar.. o sånt skräp :P

Väntar fortfarande kommnetarer från Erik.. e de så j*la svårt att hitta på nåt o skriva om allt jag skrivit? :O Alla tycker de borde vara väldigt lätt mene hmm.. ja ja...

Nu ska jag fortsätta

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-11-18 16:50:04

Hej!



Man kan ju böjra de med det :) det är inte så svårt haha...

Oftast är det bara kommentaren i sig somär kul att få det är inte alltid innehållet som är det viktiga mer att man ser vem som läser det.



Packa jag det är svårt. Ta med en bra bok som du VILL läsa det tipsar jag om. Korsord!



Jag hoppas det är nån som kommer och hälsar på dig. jag har tyvörr lite svårt. Hur länge blir du liggande innan du kommer hem??



Många kramar

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-11-18 20:49:47

Hej min vän =)



jo recis.. de e alltid skoj o få kommentarer liksom :) ler..



aa jag ska lägga ner en bok så man får tiden o gå lite.. o så hoppas jag så att jag får ett eget rum.. men mamma sa till om de så får vi se.. e skönt när man e nyopererad o ha lite eget ju..



mjo fast brukar aldrig vara några o hälsa på mig mer än mamma o pappa då förståss :) vad skulle jag göra utan dom? :O hihi.. vet inte än hur länge jag blir inlagd.. valigtvis e de en dag bara men dom trodde jag kommer få ligga längre frör jag redan e så pass nersatt o gåttigenom så mkt så jag kanske behöver längre tid..



självklart förstår jag tat du inte kan komma.. :)

kram

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-18 21:09:54

jag kan nog komma o hälsa på dig. beror lite på hur jag jobbar..och om tjejen som ska ta hand om min häst kan göra det någon dag.. har ju inte hänt hittils tyvärr...men jag ska nog lyckas klämma in en lucka att åka en sväng till dig vännen... puss

Postat av: Svar till Elin

Publicerad 2008-11-18 23:45:42

jao de tycker jag du ska göra ler.. jao o sen får vi ju förståss se hur länge jag får stanna.. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela