Välkommen!

Permiss från sjukhuset...

Publicerad 2008-11-20 20:45:22 i Allmänt

20.38

Hej hej.. nu var de dax igen.. varit o jobbat idag.. hade ont i magen men de gick nätt o jämt.. sen skulle jag till sjukhuset o skriva in mig där.. o de gick ju bra.. fick träffa en som skrev in mig först.. en sköterska.. sen fick jag träffa en läkare.. o sen skulle vi ner till operation för o träffa narkosläkaren o så långt gick de bra.. tills vi satt o pratade me honom o jag fick världens krampanfall igen.. så  narkosläkaren fick gå o ringa upp till avdelningen där jag låg föra veckan så fick jag gå upp dit.. träffade samma läkare där igen o han sa vi måste lägga in mig.. så jag fick ett rum o en säng o sen lägga mig o dom sprutade i mig sprutor me morfin så då släppte det.. sen togs de en massa prover o skit.. sen kom läkaren tillbaka o sa att proverna var okey, men att vi måste ta om dom imon bitti igen.. så kom vi överns om att jag fick ta med mig morfin hem för att sedan komma tillbaka i morgon.. dom tyckte så synd om mig som typ bor där nu för tiden igen så jag fick åka hem.. så de e bara o åka in imon bitti igen..

De e väl typ vad som hänt.. jag e så trött på de så de finns inte.. men men vad ska man göra liksom? :O

Nee nu ska jag gå o vila lite.. tack för att ni ställer upp.. särskilt vissa :D

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela