Välkommen!

Rastlös

Publicerad 2008-11-27 17:36:53 i Allmänt

17.33

Nu har jag varit hemma nästan ett dygn o är så raslös så de finns inte... ändå orkar jag inte göra nåt.. så fort jag rör mig så gör de massa ont.. ändå vill jag bara göra massa saker o dona me massa skit.. men de går inte.. blää

Vad ska man göra?

Nästa vecka kommer väl iaf Erik :)

Sen är de jul o sen är de nyår o sen e de Januari o då åker jg till sthlm o till skåne o sen e de helt plötsligt reda februari o då åker jag till Erik :D weeeiii jag längtar som fasen :D

Nee nu ska ajg snart gå o vila igen.. e så trött o slut men ändå så stressad.. e ju för fan första advent på söndag.. jag vill hem o jul pyssla :P haha

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela