Välkommen!

Sjukhus o Jobb

Publicerad 2008-11-03 09:27:10 i Allmänt

09.20

Yapp de e vade som hände ridag.. ska vara på sjukhuset mellan ett o fyra på möte.. men jag måste gå redan strax efter tre för jag börjar jobba halv fyra till tio.. så idag blir de fullt upp.. nu sitter jag mest bara o tar de lugnt.. Eriks klocka ringer om 40 minuter ungefär så då ska vi äta lite frukost o ha lite mys innan de e dax för mig att ge mig iväg.. 

Sitter här o tittar på andra avenyn i min gosiga morronrock o lite cola :) Mumms.. hihi.. har de rirtkigt mys faktiskt.. ler.. Ska in om i en affär i Kalmar innan sjukhuset o köppa en julklapp till Emil o David ;) hihi..

Imon åker Erik :/ Så inte mkt tid kvar för oss o umgås.. men sen e ´de inte så länge tills jag åker upp dit.. de e med delade känslor.. känns lite oroligt hihi.. dom vet ju typ inget om mig.. tänk om jag blir sjuk?  tänk om dom inte accepterar mig? :O Jao mkt snurrar i mina tankar.. Tänk om de händer nåt här hemma när jag e borta? Nåt me Yvonne? :( Då får jag ta tåget hem igen.. snyft.. usch.. e bara 5% som lyckas överleva den cancern :( De känns så jävla tungt o orättvist..

Nu ska jag kika fördigt sen gå o börja göra mig iornding..
Puss o Kram

På återseende!
/TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela