Välkommen!

Sliten

Publicerad 2008-11-07 10:40:35 i Allmänt

10.37

Sitter här i köket.. håller på o göra mig en omelett o se om jag får i mig den.. jag e helt sliten i hela kroppen o har ont.. har ringt till jobb o sagt att jag inte kommer i helgen.. känner jag behöver ta de lite lugnt nån dag till o de höll dom med om..

Natten har varit sådär.. fick ritkigt ont igen.. men tog tabletter så de försvann.. men jag e raslös.. vill inte bara sitta här hemma o glo.. får väl se om jag kör bort till mamma o pappa ikväll iaf o ser idol.. jao vi får se helt enkelt..

Nån som har förslag på vad man kan göra som inte e så jobbigt? :O

På återseende!
//TucciT



10.46

Blev för mkt peppar i min omelett så de vart inte så gott.. blä :P haha.. fast går ju o äta..
Nu pep min mobil.. bäst att gå o kika ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela