Välkommen!

Söndag

Publicerad 2008-11-02 09:51:15 i Allmänt

09.42

Redan e de söndag.. gud vad tiden går snabbt.. ibland iaf :P hihi... Sittter här i soffan o myser i min ensamhet.. Erik ligger där inne o sover rätt så sött faktiskt :P haha.. undra hur länge han ska sova idag.. igår sov han till typ kvart i tolv.. tråkig..

Igår så hände inte så jätte mkt speciellt så.. vi var ute vid Davids (min kusins) grav o tände ljus.. efter de åkte vi in om till mamma o pappa o fikade.. kom överns om att dom skulle komma hit på middag.. så Erik o jag körde hem o började med middagen.. kycklinggryta med ris.. mumms så gott de var :) .. Men iaf.. sen så kom dom hit o käkade o de.. efter de åkte vi ut till några belanta i flygsfors o var där resten av kvällen :) Trevligt.. ihi..

När vi kom hem så började vi frosta av min frys :P Sen orkade vi ej vänta så de har stått o runnit i natt så nu har jag nyss satt in alla frysvaror igen :) Blev rätt mkt mer plats nu när all is e borta.. så de e eju bra..

Idag ska vi inte göra mkt.. mysa lite o så;) hihi ... Äta taco... o sen ska vi till mamma o se tv ikväll för pappa ska göra pannkakor te mej :P haha... På Tisdag åker ju Erik hem på förmiddagen.. så då hinner vi inte göra mkt o imon så ska jag till sjukhuset o sen efter de jobba.. så e borta från tolv på förmiddagen till ca halv elva på kvällen så då hinner vi inte göra mkt heller ju.. så idag får bli vår sista mysdag :) hihi.. får la se hur de blir me de..

Nee tror att jag ska ta o kika runt lite på nätet nu..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh - svar på din komentar

Publicerad 2008-11-02 15:44:01

Ja, haha .. dom är ovänner nu. Eller .. Skrållan hatar Mysak :(

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-11-02 16:17:45

okey inte bra de ju

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela